Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:17:35 GMT

۳۵۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۵۰۴۴

۳۵۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، حجت الاسلام حسین علیی بابیان اینکه از دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری تا هجدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است، گفت: به مناسبت این هفته ۳۵ عنوان برنامه در استان همدان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: تعداد برنامه‌های عقیدتی در مجموعه سپاه و بسیج در طول سال ۴۷ عنوان برنامه است اما در هفته عقیدتی ۳۵۰ فعالیت با ۳۵ عنوان برنامه در استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیی با اشاره به اینکه از ۳۵ برنامه اجرایی ۹ برنامه شاخص و مهم است، افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم توسط بسیج دانش‌آموزی و تقدیر و تجلیل از ۱۷۰ مربی عقیدتی از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری سیاسی، برگزاری مسابقه کتاب خوانی تعلیم و تربیت در اسلام شهید مطهری، برگزاری مراسم پیاده‌روی خانوادگی برای خانواده‌های پاسدار، دیدار با خانواده شهدای روحانی و معلم و برپایی نمایشگاه کتاب در مرکز استان و مرکز شهرستان‌ها در طول هفته از برنامه‌های شاخص هفته عقیدتی در سپاه و بسیج است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در تشریح مهم‌ترین برنامه‌های عقیدتی سپاه در طول سال به اعزام دوره‌ای پایوران به دوره‌های تربیت تعالی مجردی، برگزاری کلاس‌های قرآنی، اخلاق و نشست‌های بصیرتی اشاره و تصریح کرد: اعزام به دوره‌های خانوادگی مشهد از دیگر برنامه‌ها است که امسال ۳۰۰ خانواده پاسدار را برای دوره‌های تربیت تعالی به مشهد اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دوره‌های تربیت تعالی استانی طی سه مرحله در مرکز استان، قم و مشهد مقدس برگزار می‌شود، افزود: امسال ۱۲ دوره تربیت تعالی برای پایوران و ۶ دوره برای سربازان وظیفه در مرکز استان خواهیم داشت ضمن اینکه در شهرستان‌های بزرگ هم این دوره برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 4603119

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه انصارالحسین همدان شهید مطهری سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان