Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@09:49:41 GMT

استاندار خوزستان: خطری آبادان را تهدید نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۵۲۲۳

استاندار خوزستان: خطری آبادان را تهدید نمی‌کند

غلامرضا شریعتی گفت: خوشبختانه خطری آبادان را تهدید نمیکند اما جریان سیل به آبادان رسیده است و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان آبادان شامگاه یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه به ریاست استاندار خوزستان در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا شریعتی  استاندار خوزستان در پایان این نشست در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت شهرستان آبادان توضیح داد: خوشبختانه خطری آبادان را تهدید نمیکند اما جریان سیل به آبادان رسیده است و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.  

استاندار خوزستان افزود: از این رو سیل بندهایی ساخته شد که آب کنترل شود و همچنین جریان آب از طریق کالبرت های مسیر جاده آبادان ماهشهر به سمت هورها در حرکت است.  

شریعتی اظهار داشت: سطح خروجی سدها کاهش پیدا کرده است و بر اساس پیش بینی کارشناسان ظرف دو تا سه روز آینده خروجی سدها کاهش بیشتری خواهد داشت.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در این مدت بایست سیل بندها را رصد و تقویت کنیم و امیدواریم مشکل خاصی رخ ندهد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استانداری خوزستان سیل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است: خبر درگذشت حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید.
وی افزود: این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

استاندار خوزستان ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم