Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ دکتر ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به اقدامات کارگروه برای رونق تولید در سال 97 ، عنوان کرد:  در سال ۹۷ اقدامات بسیار خوبی در حوزه های تسهیل و رفع موانع تولید استان و همچنین در سایر کارگروه های اقتصادی و زیربنایی در حوزه عمرانی در هرمزگان با تلاش و مدیریت دکتر همتی استاندار هرمزگان صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین رابطه گفت : در سال ۹۷ نه تنها از تعطیلی واحد های تولیدی در هرمزگان  جلوگیری بعمل آمد بلکه برخی واحد تولیدی غیرفعال به چرخه تولید استان بازگشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: پیگیری و حل مشکل واحدهای تولیدی استان حاصل کار جمعی همه دستگاه های  اجرایی و همراهی بسیار مناسب و اثر بخش دستگاه های امنیتی و قضایی با مدیریت عالی استان بود که جای قدردانی دارد.

حیدری با تاکید بر انجام کارهای گسترده برای رونق تولید تصریح کرد: در سال ۹۸ سال رونق تولید انتظار اقدامات بسیار گسترده ای از دستگاه های اجرایی در زمینه رونق تولید است.

وی در همین رابطه تصریح کرد: رونق تولید در کشور آثار مثبت بسیاری همچون بی اثر شدن تحریم ها ، افزایش تولید، بهبود اشتغال، افزایش ارائه خدمات مناسب به مردم و مایوس شدن دشمنان را در پی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر همکاری نزدیک مجموعه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی برای رونق تولید ، اظهار داشت: کلیه مجموعه و فعلان اقتصادی و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان برای رونق تولید در کنار یکدیگر باشند.

وی افزود: از تولید کنندگان واقعی با تمام توان حمایت خواهد شد و مجموعه استانداری در کنار و همراه است و خواهد بود‌.

حیدری با تقدیر از همراهی و همکاری مدیران بانکی استان در رفع موانع تولید استان ، خاطرنشان کرد: اکثریت بانک های استان مصوبات کار گروه رفع موانع تولید را با همکاری بسیار خوبی در سال ۹۷ اجرا نمودند و نقش مهمی در حفظ چرخه تولید استان ایفا نمودند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر انجام اقدامات اساسی از سوی فرمانداران برای رونق تولید ، عنوان کرد: فرمانداران  شهرستان های تابعه استان با همت و تلاش شبانه روزی زمینه رونق تولید را در سراسر استان فراهم نمایند و آثار اقدامات آنها ملموس باشد و مشکلات واحد های تولیدی را با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی  و مدیران بانکی در شهرستان پیگیری و حل نمایند.

وی در همین رابطه گفت: کلیه دستگاه های اجرایی طبق قانون  موظف به همکاری با فرمانداران شهرستان های تابعه به عنوان نماینده عالی دولت برای خدمت رسانی مطلوب به مردم و رونق تولید هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: تمامی کارگروه هایی که در شهرستان های استان در حوزه های اقتصادی ، سرمایه گذاری ، اجتماعی ، فرهنگی و زیربنایی برگزار می گردد اثر بخش و با خروجی مناسب  و مصوبات کارگروه ها کاربردی و عملیاتی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: فرمانداران  و مدیران دستگاه های اجرایی تحقق کامل مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استانی و شهرستانی را با جدیت دنبال نمایند.

وی با تاکید بر حضور مدیران در بین مردم، خاطرنشان کرد: حضور مستمر فرمانداران و بخشداران و مدیران به صورت مستمر در بخش ها و روستاهای استان نقش بسزایی در حل مشکلات مردم و کاهش مراجعات آنها به مرکز استان و استانداری خواهد داشت.

حیدری گفت: کلیه مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای توسعه استان و حل مشکلات مردم و رونق تولید کار و تلاش شبانه روزی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: از هرگونه سرمایه گذاری برای ایجاد زیرساخت های برق در محل سایت های پرورش میگوی استان استقبال می گردد و در این زمینه استفاده از انرژی های نو، ظرفیت بخش خصوصی و همکاری و همراهی سرمایه گذران سایت های پرورش میگو بسیار مهم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی سرمایه شبانه روزی مشکلات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس