Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، در دیداری که صبح امروز یک‌شنبه، نهم  اردیبهشت با هدف برگزاری مسابقه بزرگ مکبری در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در خرم‎آباد برگزار شد، اسدالله عباس‌زاده، معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان به جهت همکاری و تعامل نماینده ولی‌فقیه در استان با آموزش و پرورش و حضور در نمازهای جماعات مدارس و همچنین فرارسیدن هفته معلم و تربیت اسلامی با اهدای لوح تقدیر از زحمات آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‏‌شود، دومین دوره مسابقه بزرگ مکبری نمازجمعه شهرستان خرم‌آباد ویژه دانش‌آموزان پسر ۱۲ الی ۱۸ سال (پایه ششم ابتدایی، متوسطه اول و دوم) به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم امروز دوشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه  با حضور آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان سدر خرم‎آباد آغاز شده است.

این مسابقه به‌همت ستاد نمازجمعه شهرستان خرم‎‏آباد و با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی آموزش و پرورش آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با استاندار لرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله نیازی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دولت در مسیر محرومیت‌زدایی برای استاندار لرستان در منصب جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مجموعه روحانیت در تبیین مسائل استان، به بحث و تبادل نظر در خصوص بخشی از برنامه‌ها و اقدامات مدیریت استان در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی، حجت‌الاسلام حیات الغیب مدیر حوزه علمیه کمالوند خرم‌آباد و حجت‌الاسلام موسوی نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

کد خبر 6095391

دیگر خبرها

  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم