Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان گفت: قاچاقچیان کالا و ارز در این شهرستان به 2 میلیارد و 650 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط کالا محکوم شدند.

«سجاد سعیدی » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی کشف ساعت مچی مردانه، گوشی تلفن همراه و مقادیری پارچه خارجی، پوشاک و کفش خارجی از سه دستگاه خودروی پژو، پراید و سمند حامل کالای قاچاق توسط عوامل انتظامی، پرونده ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی دلیجان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در این خصوص همه کالاهای مکشوفه ضبط و متخلفان به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان گفت: این کالاهای قاچاق از مناطق جنوبی بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد حمل آن ها را به مرکز کشور داشتند.
قاضی تعزیرات حکومتی دلیجان بیان کرد: پس از تشریفات قضایی لازم و استعلام گمرکی در خصوص اسناد ابرازی از سوی مالکان کالاها، مغایرت اسناد قطعی و مالک کالاها و راننده خودروها دستگیر و اموال به نفع دولت ضبط شد.
این مقام قضایی گفت: این شهرستان در ضبط و مصادره وسیله حمل کالای قاچاق در جایگاه نخست استان مرکزی است به طوری که بیشترین وسیله نقلیه حمل کالای قاچاق، در تعزیرات حکومتی دلیجان ضبط و مصادره شده است.
سعیدی افزود: اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سال 92 شروع شده و تاکنون 30 وسیله نقلیه سبک، سنگین و نیمه سنگین در این شهرستان ضبط و مصادره شده است.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شد.
7277/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قاچاق كالا حقوقي و قضايي دليجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: قاچاقچی کود به دلیل حمل کود شیمیایی برخلاف تشریفات قانونی در مرز مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام اضافه کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

محمدی تصریح کرد: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 749579

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد