Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@23:44:09 GMT

ساخت شهرزاد ۴ کاملاً منتفی شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۲۷۴

ساخت شهرزاد ۴ کاملاً منتفی شد

به گزارش جهان نيوز، پرویز فلاحی پور بازیگر تلویزیون و تئاتر درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی دو سریال را با احمد معظمی کار کرده‌ام. یکی از آنها مرگ خاموش است که آماده پخش شده و به احتمال فراوان بعد از ماه مبارک رمضان پخش می‌شود. به جز این کار در حال حاضر فیلمبرداری اثری دیگر برای شبکه آی فیلم را باز هم به کارگردانی احمد معظمی پشت سر می گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیگر سریال "کهنه سرباز" با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان اضافه کرد: من همیشه به بازی در سریال‌های مخصوص ماه رمضان و یا محرم و صفر علاقه دارم اما امسال متاسفانه سریالی را برای این دو ماه تا به امروز قرارداد نبسته ام. اگر متن خوبی پیشنهاد شود بدون شک بازی در آن را برای این ماه‌ها می‌پذیرم.

وی با تاکید بر علاقه خود برای بازی در سریال‌های مناسبتی افزود: سالهای متمادی است که برای همه مردم جا افتاده که در ایام ماه مبارک رمضان، محرم و یا صفر تعدادی سریال روتین پخش می‌شود. اتفاقاً استقبال مخاطبان از این سریال‌ها به طور معمول به شدت زیاد است.

بازیگر سریال شهرزاد در همین راستا اذعان کرد: این سریال‌ها معمولاً متناسب با حال و هوای آن ماه ساخته شده و به همین خاطر رابطه خوبی با مخاطب برقرار می‌کنند. شاید یک مخاطب در طول سال سریال نبیند اما معمولاً آثار این ماه‌های عزیز را از دست نمی‌دهد. البته از این نگذریم که اکثریت سریال‌های این چنینی با کیفیت خوبی ساخته می‌شوند.

وی درباره مناسبتی نامیدن این سریال‌ها از سوی برخی ادامه داد: از نظر من اسم گذاشتن روی هر چیزی بد است و برخی با نام مناسبتی دادن به این سریال‌ها شاید می‌خواهند از درجه آنها کم کنند. در صورتی که این سریال‌ها نه تنها از لحاظ کیفیت آثاری خوبی بوده‌اند بلکه در ساخت بسیار سخت‌تر پیش می‌روند.

بازیگر سریال "شب دهم" درباره همین موضوع افزود: خود من سابقه بسیار لذت بخشی از بازی در سریال‌های ماه محرم و صفر دارم که به شب دهم بر می گردد. این سریال شاید بارها و بارها از شبکه‌های مختلف بازپخش شده اما مردم هنوز هم آن را نگاه می‌کنند. این نشان دهنده موفقیت اثری با کیفیت در ماه رمضان، محرم و یا صفر است.

وی در همین راستا اضافه کرد: به همین دلیل من احساس می‌کنم که اگر سریالی با کیفیت ساخته شود ماه رمضان، محرم و یا صفر زمان بسیار خوبی برای پخش آن خواهد بود. شب دهم یکی از نمونه‌های موفق در این زمینه است. ما سریال‌های زیادی را داریم که در آن برهه زمانی به موفقیت‌های فراوانی رسیده اند.

فلاحی پور در خصوص ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد خاطرنشان کرد: ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد به طور کامل منتفی شده است. تا آنجایی که من شنیده و می‌دانم حسن فتحی در فکر ساختن شهرزاد نیست و به دنبال داستان و سریالی دیگر است تا آن را تولید کند.

منبع:میزان
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در بازگشت هیأت اعزامی استان از چین گفت: دستاورد این سفر آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا، شناخت بازارهای صادراتی، شناخت خدمات فنی _مهندسی و مشاوره‌ای همچنین آشنایی با حقوق تجارت بین الملل بود.

وی افزود: این سفر در قالب ۵ گروه ۳۶ نفره انجام شد و گروه‌های اعزامی از دو نمایشگاه بین المللی شامل نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک و نمایشگاه صنعت شیشه و سیلیس بازدید کردند و با فرآیندهای مختلف آشنا شدند.

شهرزاد احصاء زنجیره‌های پایین دست صنعت شیشه را جزو اهداف بازدید از نمایشگاه‌ها دانست و در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید از بندر شانگهای (بزرگترین بندر کانتینری دنیا) گفت: فرایند تخلیه، بارگیری و ترخیص کالاها در این بندر بزرگ مورد بررسی قرار گرفت و با مسئولین آن نیز مذاکرات خوبی در جهت انتقال تجربیات انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به مأموریت‌های استان در اقتصاد دریا محور، بیان کرد: بر آن هستیم که ساحت‌های اقتصاد دریا محور در استان را از طریق توسعه همکاری‌های اقتصادی تقویت کنیم و با الگوگیری از بندر بزرگ جهان به اصلاح فرآیندها در ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات بپردازیم تا معطلی و دپوی کالاها در بنادر به حداقل برسد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرکنسولگری جمهوری خلق چین در بندرعباس، عنوان‌کرد: با توجه به اینکه سرکنسولگری ایران نیز در شانگهای فعال است در نظر داریم مراودات اقتصادی را میان دو کشور تقویت کنیم از این رو دیدار مفصلی با سرکنسول ایران در شانگهای انجام و ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاران چینی تشریح شد.

شهرزاد در پایان با اشاره به توسعه کارخانه سیمان بندر خمیر و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران چینی در این طرح، خاطرنشان‌کرد: کسب دانش و افزایش تعاملات هیأت‌های تجاری در سفرها و بازدیدها مسیر رونق بخشی به تجارت و سرمایه‌گذاری را فراهم‌تر می‌کند.

کد خبر 6096143

دیگر خبرها

  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم