Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا قره‌خانلو، رییس آکادمی ملی المپیک، در حاشیه مراسم افتتاحیه دپارتمان‌های پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، قلب ورزشی و تاریخ شفاهی ورزش ایران عنوان کرد: مسئله بین‌المللی شدن در کانون توجهات ما است و در این راستا سعی کردیم که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به پیشرفت لازم برسیم و بتوانیم توجهات ioc را به خود جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص مرکز آموزش ما در سال ۹۷ توانستیم ۷۵ کلاس اموزشی را برگزار کنیم‌ که البته هنوز فاصله داریم به جایگاه مطلوب که تلاش خود را انجام خواهیم داد. یکی از خدمات برجسته ما درخصوص ارائه خدمات به ورزشکاران است که سالن‌های آکادمی به طور مرتب در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: درخصوص مرکز سنجش نیز باید بگویم که این مرکز همواره در خدمت قهرمانان بوده و ورزشکاران ما در این مرکز در حال تست دادن بودند. داده‌هایی که ما در این مدت جمع کردیم درخصوص تست‌ها و سنجش‌های ورزشکاران به زودی به حال کتابچه درخواهد آمد. ابراز رضایت در حد بالا از فدراسیون ها داشتیم و کلاس‌های آموزشی به صورت مرتب با فدراسیون‌ها برگزار می‌شود.

قره‌خانلو افزود:  در بخش پزشکی دائما این مرکز  آماده ارائه خدمات است و امروز نیز دو دپارتمان پزشکی ما افتتاح خواهد شد. یکی از برنامه‌های ما برای بورسیه کردن ورزشکاران است. در سال ۹۸ می خواهیم به جوانان ورزشکار بهای بیشتری بدهیم. مرکز مطالعات ما با کمک‌های که کمیته المپیک می‌کند همیشه به روز است و بحث تاریخ شفاهی نیز که امروز افتتاح خواهد شد یکی دیگر از خدمات ارزنده است که با پیشنهاد خود دکتر صالحی امیری پایه‌ریزی شد.

او اضافه کرد: مرکز خدمات آبی آکادمی نیز به صورت هر روزه در اختیار ورزشکاران و قهرمانان است که آنها می‌توانند بعد از تمرینات سخت خود از خدمات آبی استفاده کنند. کسب درآمد هدف اصلی برای ما نبوده ولی بازهم با هماهنگی که با کمیته ملی المپیک داشتیم توانستیم از مدتی که حضور دارم ۲۰۰ میلیون تومان از بخش خصوصی جذب کنیم.

رییس آکادمی ملی المپیک ادامه داد: یکی از کارهای ارزشی که در این مدت انجام دادیم و در سال ۹۸ نیز ادامه خواهد داشت در خصوص توجه به کودکان کار است که خود ioc نیز توجه به این موضوع دارد و یک بار در ماه تعدادی از کودکان کار را چه پسر و چه دختر در آکادمی جمع می‌کنیم و به آنها آموزش داده می‌شود و با قهرمانان دیدار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران بخش خصوصی قلب کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند