Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا برادران پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده اردوی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان ایران از روز دوشنبه در پیست اسکی روی چمن فندقلو آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای شرکت در این اردو چهار بانوی اسکی باز اردبیلی به نام‌های سیده مهسا میر حبیبی، مهشاد احمدی، مهسا ایمانی زاده و نازپری بصیر دعوت شدند تا تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اردوی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان ایران به سرپرستی فاطمه محمدپور تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در پیست اسکی فندقلو ادامه خواهد داشت.

نماینده اردبیل در مسابقات آسیایی وزنه برداری هشتم شد

سعید علی حسینی وزنه بردار اردبیلی با مجموع ۳۹۰ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ بزرگسالان آسیا در جایگاه هشتم ایستاد.

در آخرین روز چهل و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ بزرگسالان آسیا رقابت دسته ۱۰۹+ کیلوگرم با حضور علی داودی و سعید علی حسینی دو ملی پوش کشورمان پیگیری شد تا در نهایت علی داودی با رکوردهای ۱۹۵ کیلوگرم در حرکت یک ضرب، ۲۳۷ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و مجموع ۴۳۲ کیلوگرم سه مدال طلا را به دست آورد.

سعید علی حسینی نماینده اردبیل نیز در این رقابت‌ها در حرکت یک ضرب ۱۷۰ کیلوگرم (نهم)، در حرکت دو ضرب ۲۲۰ کیلوگرم (ششم) و در مجموع با ۳۹۰ کیلوگرم در رده هشتم قرار گرفت.

زمین چمن مصنوعی در روستای آراللو کلنگ زنی می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی روستای آراللو در ماه آینده خبر داد.

جمال پیله‌ور بر نقش و جایگاه ورزش در سلامتی و زندگی انسان‌ها را بسیار مهم دانسته و افزود: مسئولان ورزش استان عزم خود را برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی جزم کرده و با برنامه ریزی های دقیق سعی داریم تا محرومیت‌های ورزشی روستاهای شهرستان اردبیل را برطرف کنیم.

تکواندوکار اردبیلی جواز حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان را کسب کرد

مبینا جاهد تکواندوکار شایسته اردبیلی موفق به کسب جواز حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران شد.

گفتنی است، جاهد در مسابقه انتخابی ورود به اردوی تیم ملی که در تهران برگزار شد به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یافت. این تکواندوکار آینده دار استانمان در کنار سایر ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام خواهد داد.

کد خبر 4603206

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی چمن مصنوعی محمدرضا برادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام