Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مرکز سوانح و سوختگی گلستان تحت عنوان بیمارستان سوختگی غرب کشور با ظرفیت ۵۰ تخت بستری شامل بخش‌های بستری و تخت‌های ویژه تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد. تا کنون بیمارستان امام خمینی کرمانشاه به عنوان مرکز ارائه دهنده خدمات سوختگی هم از چنین سطح از امکانات تخصصی و فوق تخصصی برخوردار نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی مشکلات عمرانی از سوی پیمانکار وجود دارد البته در مرحله تحویل این بیمارستان به لحاظ فیزیکی و تجهیز و بهره برداری آن تا پایان سال هستیم.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان نوبنیاد شهرستان پاوه با ظرفیت ۷۰ تخت بیمارستانی نیز افتتاح می شود، بیمارستان قدیمی این شهرستان در فضایی فشرده برای بیماران ارائه خدمت می‌کرد اما بیمارستان جدید تجهیز شده و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد. همچنین مرکز تخصصی و فوق تخصصی تشخیص و درمان سکته در بیمارستان امام رضا نیز راه اندازی می شود، چنین مرکزی در سطح کشور کم نظیر است و در آن زمان طلایی رسیدگی به بیماران دچار سکته توسط پزشکان متخصص مدیریت می‌شود. در این مرکز یک دستگاه ام آر آی منحصر به فرد، ده تخت مراقبت‌های ویژه، یک اتاق عمل برای انجام اعمال جراحی عروق، سکته و مداخلات قلبی-عروق، دستگاه آنژیو گرافی و سی تی اسکن در نظر گرفته و طی سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گفته مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشابه همین بخش با ظرفیت ده تخت ویژه و البته بدون امکانات فوق تخصصی ام ار آی و آنژیوگرافی در بیمارستان فارابی هم لحاظ شده که تاپایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

او عنوان کرد: مرکز رادیو تراپی استان به عنوان تنها مرکز ارائه دهنده خدمات مربوط به سرطان با یک دستگاه به بیماران ارائه خدمت می‌کرد که با توجه به حجم بالای بیماران مجبور به ارجاع آنها به بیمارستان استان‌های همجوار یا پایتخت بودیم که با تجهیز این مرکز به تجهیزات تشخیصی انواع سرطان‌ها، کرمانشاه به قطب سرطان غرب کشور ملحق می‌شود.

شیرزادیان گفت: تفاهم نامه اختصاص چهار دستگاه سی تی اسکن منعقد شده که اگر تأمین ارز دولتی انجام شود مقدمات قانونی خرید فراهم شده و به زودی تحویل و در بیمارستان‌های طالقانی کرمانشاه، اسلام آباد غرب، هرسین و صحنه مستقر می‌شود همچنین با اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان پاوه نیز موافقت شده است.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: بیمارستان ثلاث باباجانی در اثر زلزله تخریب شد و هم اکنون در دست ساخت است، به همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی مجهز به امکاناتی شده و در قالب کانکس مجدداً در هفته جاری به بهره برداری می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان سوختگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی