Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:33:58 GMT

افتتاح اولین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در گیلان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۵۰۵

افتتاح اولین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در گیلان

رشت - ایرنا - اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه صبح امروز (دوشنبه) در چابکسر از توابع شهرستان رودسر در منتهی الیه شرق استان گیلان افتتاح شد.

الماسی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در این خصوص به ایرنا اظهار کرد: اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه با توجه به پتانسیل و توانمندی بخش چابکسر در تولید درختان و درختچه های زینتی، در فضایی به مساحت هشت هزار و 500 مترمربع در دو بخش سالن و فضای باز افتتاح شده و تا 13 اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نمایشگاه دارای 46 غرفه مختص تولیدکنندگان درخت و درختچه های زینتی در فضای باز و 32 غرفه در سالن سرپوشیده طراحی که در آن گیاهان گلدار آپارتمانی، شاخه بریده، کاکتوس، ساکولنت ها، ادوات و نهاده‌های کشاورزی به نمایش گذاشته شده است.
به گفته الماسی؛ در این نمایشگاه طراحان و مسئولان فضای سبز شهرهای بزرگ کشور و تولیدکنندگان بزرگ ترین مجتمع گلخانه ای استان و همچنین تاجران کشورهای عراق ، ترکمنستان ، افغانستان ، گرجستان و ارمنستان که به طور عمده مصرف کنندگان محصولات منطقه هستند ، حضور دارند.
چابکسر در یکصد کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه گل گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری

 استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه اکسپو از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی خبر داد و گفت: پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در این نمایشگاه با هیئت‌های مختلف تجاری و همچنین سُفرای کشور‌های ترکیه و تاجیکستان در رابطه با ظرفیت‌های صادراتی استان گفتگو کرد.

وی همچنین حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به بازار‌های جهانی دانست و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و حضور فعال‌تر تولیدکنندگان، شاهد افزایش صادرات محصولات ایرانی باشیم.
استاندار بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی، تسهیل تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان، توانمندسازی تولیدکنندگان برای حضور در بازار‌های جهانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات تأکید کرد.

نمایشگاه تجاری ظرفیت‌های صادراتی ایران از هشتم اردیبهشت ماه در ۱۷ سالن نمایشگاهی در تهران گشایش یافته و تا دوازدهم اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

 خراسان شمالی هم دستاورد‌های خود در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • عکس/ نمایشگاه گل و گیاه اصفهان
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد