Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@01:06:01 GMT

آرای جدید کمیته انضباطی برای دایی و تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۶۴۱

به گزارش الف، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پدیده شهر خودرو و همچنین دیدار نفت مسجد سلیمان و سایپا را به شرح زیر صادر کرد:

* مسابقه تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد در هفته بیست‌ودوم برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به دروازه‌بان تیم مقابل و داور بازی و همچنین پرتاب نارنجک رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پاترریک دی وایلد، مربی تیم تراکتورسازی به دلیل اعتراض شدید به داور به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.داود فنایی، مربی تیم پدیده مشهد به دلیل اعتراض و توهین به داور به توبیخ کتبی محکوم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمدرضا ناصحی، بازیکن تیم پدیده مشهد نیز به دلیل اعتراض به داور و رفتار غیر ورزشی پس از پایان بازی که منجر به دریافت کارت زرد شد به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سایپا برگزار و از سوی علی دایی، سرمربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بدرفتاری مقابل مقام رسمی بازی (داوری) رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ساموئل سارفو، بازیکن تیم سایپا به دلیل بدرفتاری مقابل تیم حریف، به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیر ورزشی با توبیخ کتبی مواجه شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی