Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:54:55 GMT

بودجه شهرداری همدان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۸۴۲

بودجه شهرداری همدان افزایش یافت

همدان- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: بودجه سال 98 شهرداری همدان با 25 درصد افزایش نسبت به سال قبل، هشت هزار میلیارد ریال مصوب شده است.

کامران گردان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال قبل بودجه شهرداری همدان 6 هزار میلیارد ریال بود که امسال با افزایش خوبی مواجه است.
وی بیان کرد: ویژگی بودجه امسال نسبت به سال قبل در این است که 43 درصد آن در بخش جاری صرف می شود تا نسبت به افزایش حقوق و دستمزدها اقدام لازم صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گردان با اشاره به اختصاص 57 درصد بودجه امسال به بخش عمرانی گفت: شهردار مصمم به اجرایی شدن 430 طرح عمرانی در سال جاری است.
وی گفت: سال گذشته 88 درصد بودجه محقق شد و تا پایان سال نیز مشکلی در پرداختی ها وجود نداشت.
رییس شورای اسلامی شهر همدان، بازگشایی معابر، پرداخت 120 میلیارد ریال اعتبار در تسویه مالی پیمانکاری پل شهید همدانی ، آغاز عملیات چپ گرد پل غدیر، سرعت بخشیدن در ساخت و تکمیل پارکینگ آقاجانی بیگ، شروع به کار احداث پارک های حیدره و فرامنطقه ای اکباتان، سرعت بخشیدن در اجرای مرحله نخست آرام سازی بلوار ارم و آسفالت معابر را از طرح های عملیاتی در حال انجام مدیریت شهری عنوان کرد.

** حامی شورای اجتماعی محلات هستیم
رییس شورای اسلامی شهر همدان با حمایت از شورای اجتماعی محلات گفت: با قوت اجرایی شدن این شورا را پیگیری می کنیم و این شورا گسترش می یابد و دبیرخانه آن نیز تشکیل شده است.
وی بیان کرد: چهار منطقه به عنوان آزمونه اجرایی شدن این شورا فعالیت خود را شروع کرده و قرار است در این محلات شوراها مستقر شوند.
گردان اظهار داشت: شورای اجتماعی محلات در پیگیری و حل مشکلات و موانع شهروندان در مدیریت شهری سرعت بیشتر خواهد بخشید.

** سایت موزه میدان امام تا 2 ماه ساخته می شود
رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: سایت موزه میدان امام (ره) تا مدت 2 ماه احداث خواهد شد و 20 میلیارد ریال بودجه برای احداث این سایت اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: این سایت با مشارکت میراث فرهنگی، مسکن و شهرسازی و شهرداری همدان احداث می شود وعملیات عمرانی این سایت توسط شهرداری همدان انجام خواهد شد.
گردان یادآور شد: اعتبار 20 میلیارد ریالی از بودجه بازآفرینی قرار است از مسکن و شهرسازی به شهرداری پرداخت شود.

** زمینه سازی برای جذب گردشگری
رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه زمینه سازی لازم برای جذب گردشگر در سطح این شهر فراهم شده است افزود: آرام سازی بلوار ارم، ساخت هتل ها، پیاده راه سازی مرکز شهر و ایجاد مراکز تجاری بزرگ در راستای استفاده بهینه گردشگران است.
گردان افزود: آرام سازی بلوار ارم و پیاده راه اکباتان طرح های ماندگار برای شهر همدان در آینده خواهد بود و به طور قطع از فواید آن استفاده خواهند کرد.
وی اضافه کرد: شورای شهر همدان رویکرد حمایتی از سرمایه گذاران بخش گردشگری دارد و هدف ما توسعه و رونق صنعت گردشگری است.

** در جابجایی شهرداری نقشی نداریم
رییس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه در جابجایی حوزه های شهرداری نقشی نداریم، گفت: شهردار در این خصوص تصمیم گیرنده است.
گردان افزود: برکناری مدیرعامل سازمان عمران شهرداری همدان نیز براساس گزارش ارایه شده شهردار و دستور منع فعالیت وی توسط مراجع قضایی است.
وی بیان کرد: مراجع قضایی اجازه ورود مدیرعامل سازمان عمران شهرداری را نداده اند و امیدوارم مسایل وی حل شود.
در این نشست برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز حضور داشتند.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر نشست خبري رييس شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد