Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:32:32 GMT

استان بوشهر کمترین معوقات مطالبات کارگران را دارد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۹۸۴

استان بوشهر کمترین معوقات مطالبات کارگران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در دشتستان اظهار داشت: در سال رونق تولید هستیم و کارگران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در رونق تولید بر عهده دارند.

وی کارگران را سرمایه گرانقدری برای هر کشور دانست و اضافه کرد: کسانی که تلاش می‌کنند برای خانواده خودشان مجاهد در راه خدا هستند و به همین خاطر باید بر دست و بازوی کارگر بوسه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: تلاش ما در استان بوشهر این است که تمامی که آن چیزی که کارگران شایسته آن هستند به جا آورده شود.

وی ادامه داد: در برخی از استان‌ها انباشت مطالبات کارگری سنگینی می‌کند و الحمدالله با تلاش استاندار و دیگر مسئولان، کمترین خبرها را در این زمینه در استان بوشهر شاهد هستیم.

خورشیدی خاطرنشان کرد: خواسته ما این است که سعی کنیم مطالبات کارگران در سریع‌ترین زمان پرداخت شود و شاهد کمترین میزان معوقات کارگری باشیم.

وی گفت: با تلاش متولیان امر و کمیسیون‌های کارگری اتفاق خوبی است و بوشهر کمترین مطالبات معوقه کارگری را دارد و حق شما بیشتر از این تلاش‌ها است و انشاالله این خدمات همچنان ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: وظیفه داریم که در احقاق حقوق کارگران که احقاق حقوق ملت است ذره‌ای عقب ننشینیم.

کد خبر 4603295

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر مجید خورشیدی استانداری بوشهر دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران میبدی

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در  مراسم تقدیر از کارگران میبدی گفت: میزان دستمزد که شورای عالی کار تعیین می‌کند و همچنین قانون بازنشستگی از مسائلی است که باید در سطح کلان پیگیری شود.

وی افزود: دولت سیزدهم به صورت جدی پیگیر مسائل و مشکلات کارگران بوده و از هیچ تلاشی برای حل این مشکلات دریغ نمی‌کند.

فرماندار میبد هم با گرامیداشت روز کار و کارگر بر رفع مشکلات و نگرانی‌های این قشر تأکید کرد.

سید جمال سجادی پور ادامه داد: ناوگان فرسوده و آلاینده حمل و نقل کارگری باید نوسازی شود و در این راستا واحد‌های صنعتی می‌توانند به ایفای نقش بپردازند.

در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل و هدیه از کارگران تجلیل شد.

جمعی از کارگران در این مراسم  به بیان مسائل و مشکلات حوزه کارگری نظیر افزایش سن بازنشستگی، بازنگری قانون کار حوزه بانوان، عدم کفاف حقوق کارگری و فرسودگی ناوگان حمل و نقل کارگری مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • دولت رئیسی روز به روز به مشکلات کارگران اضافه کرد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است
  • تقدیر از کارگران میبدی
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی