Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@14:16:35 GMT

چرا تیم‌های خاص مدام قهرمان اروپا می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۷۱۷۸

به گزارش پارس نیوز، 

در فصول اخیر لیگ‌های معتبر اروپا تحت سلطه تیم‌های مشخص بوده‌اند و یوونتوس، بارسلونا و بایرن مونیخ مدام قهرمان شده‌اند.

ژانویه گذشته گواردیولا این طور اظهار نظر کرد که این ۳ تیم برترین تیم‌های قرن هستند. اظهار نظر او واکنش‌های زیادی را در پی داشت چون نامی از رئال مادرید نبرد، اما به نظر اظهارنظرش درست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۱ فصل اخیر در اسپانیا بارسلونا ۸ بار قهرمان شده است و ۲ بار هم قهرمانی به رئال و یک بار به اتلتیکو رسیده است. شاید مادرید بیشتر تمرکزش را روی اروپا گذاشته باشد، اما در شرایطی که رونالدو از این تیم جدا شده بعید است به این زودی بتواند دوباره رقیب بارسا در لیگ شود. در عوض کاتالان‌ها مسی را دارند که هر فصل از فصل گذشته آماده‌تر می‌شود.

در ۱۴ دوره اخیر در بوندسلیگا آلمان هم ۱۰ بار قهرمانی به بایرن مونیخ رسیده است. این تیم در مقایسه با دیگر رقیبان وضعیت مالی بهتری هم دارد و معمولاً از اواسط فصل قهرمانی را مسجل کرده و تمرکزش را روی اروپا می‌گذارد.

در لیگ ایتالیا آمار جالب‌تر است و در ۸ دوره اخیر همیشه یوونتوس قهرمان بوده است. این در حالی است که دیگر قدرت‌های سری آ همه در بحران هستند و بعید است در فصول بعد هم تیمی بتواند برای «راه‌راه پوشان» مزاحمت ایجاد کند.

در فرانسه هم لیگ تک‌قطبی شده و قدرت در اختیار پاری‌سن ژرمن است. این تیم توانسته در ۷ دوره اخیر ۶ بار قهرمان لیگ شود و حالا با نیمار و کیلیان امباپه به آینده‎ای روشن‌تر امیدوار است.

تنها لیگی که شرایط متفاوت دارد لیگ جزیره است که تیم‌های مختلفی در فصول اخیر قهرمان شدند و هرگز نمی‌توان گفت از بین چلسی، منچسترسیتی، منچستریونایتد و حالا لیورپول، کدام قهرمان خواهند شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بارسلونا بایرن مونیخ رئال مادرید اسپانیا آلمان ایتالیا فرانسه انگلیس بارسلونا بایرن مونیخ چلسی رئال مادرید پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

تیاگو موتا خوش شانس است که تیم های تعقیب کننده بولونیا درگیر رقابت های اروپایی هستند.

در اولین بازی از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، تورینو میزبان بولونیا بود که این بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

شاگردان تیاگو موتا با وجود اینکه طی هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست داده اند، به لطف برد ارزشمند ۳-۱ مقابل رم، همچنان در رتبه چهارم جدول هستند و فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. بولونیا طی ۵ هفته اخیر فقط ۱ برد کسب کرده (مقابل رم) و ۴ بازی را با نتیجه تساوی به پایان رسانده است. آنها در سه هفته پایانی به مصاف یوونتوس، ناپولی و جنوا می روند.

آمار بازی تورینو و بولونیا؛ امید به گل بسیار پایین بولونیا مساوی های زیاد بولونیا طی ۵ هفته اخیر جدول سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • مدیریت سدهای مشترک با استان‌های همجوار، به اردبیل واگذار شود