Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:12:00 GMT

۷ هزار نفر در سیل استان ایلام خسارت دیده‌اند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۷۳۶۸

۷ هزار نفر در سیل استان ایلام خسارت دیده‌اند

استاندار ایلام گفت: خسارت سیل در ۹ روستای ماژین و سیروان ۷ هزار نفر را در گرفته است. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در دیدار پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد اظهار داشت:کمیته امداد بیشترین کمک به مناطق سیل زده استان ایلام را داشته است اما با توجه به عمق خسارات وارد شده در سیل اخیر کماکان نیازمند حمایت و مساعدت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های دانشجویی علت حادثه سیل لرستان را بررسی کنند1000 طلبه و روحانی اصفهانی به کمک سیل‌زدگان شتافتند؛ تکریم طلاب جهادگر اصفهانیآشپز صحن سیدالشهدا: خود را برای خدمت به مردم سیل‌زده به سوسنگرد رساندم + فیلم

 استاندار ایلام با بیان این‌که، در سیل اخیر به بخش ماژین دره شهر با 7 هزار نفر جمعیت و 9 روستا در بالادست سد سیمره خسارات فراوانی وارد شده است خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده از خسارت در ایلام اعمال شد و بعد از سیل نیز به صورت ویژه مباحث کمک به سیل‌زدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی تقسیم کار درست را یکی از نقاط قوت ستاد مدیرت بحران استان قبل و بعد از سیل عنوان و تصریح کرد:  در تقسیم بندی‌های صورت گرفته کمک رسانی در منطقه ماژین بر عهده سپاه قرار گرفت که سپاه نیز عملکرد درخشان و اعمال مدیریت درستی در راستای ارائه خدمات به سیل‌زدگان داشته است.

استاندار ایلام در ادامه به مشکل سیل زدگان برای استفاده از تسهیلات اشاره کرد و گفت:  بسیاری از منازلی که در سیل تخریب شده و یا خسارت دیده اند قبلا از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کرده‌اند که برای باز پرداخت تسهیلات مجدد با مشکل مواجه هستند و باید در این خصوص نیز تمهیداتی صورت گیرد تا آن‌ها در خصوص دریافت مجدد وام با مشکل روبه‌رو نشوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به خسارت سیل در سراسر استان اشاره کرد و افزود: تمام استان ایلام درگیر سیل بود و خسارت دید اما در استان دو منطقه بحرانی داشتیم که نیازمند توجه بیشتر است.

وی ادامه داد: در این مناطق سیل زده علاوه بر خساراتی که به منازل، مزارع و باغات و اشتغال آنها وارد شده مشکلاتی را نیز به‌وجود آورده که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام

دریافت 4 MB کد خبر 6095773

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)