Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه این نهاد از طریق اداره حقوقی، پیگیرمشکلات و دفاع از حقوق قانونی خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: این کار از طریق ارائه خدمات و معاضدت حقوقی رایگان صورت می‌گیرد.

فوادنصرتی  با بیان اینکه درسال ۹۷ بیش از هزار مورد خدمات حقوقی رایگان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کردستان ارائه شده، افزود: این خدمات درقالب مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست، شکوایه ، لایحه و سایرخدمات حقوقی و کیفری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی گفت: بیشترین مشکلات حقوقی مددجویان و افراد مراجعه کننده به اداره حقوقی کمیته امداد کردستان در رابطه با موضوعات خانواده از قبیل طلاق ، نفقه، مهریه، ارث، چک، سفته، کلاهبرداری، مطالبه خسارت، مطالبه حق الزحمه و بیمه کارگری، حضانت فرزند، ضرب و جرح و تصرف اموال بوده است.

وی ادامه داد: درصورت لزوم جهت حل نیاز‌های تخصصی مددجویان به امور حقوقی، این افراد با تفاهم نامه‌هایی که با کانون وکلای دادگستری استان کردستان و مرکز مشاوران منعقد شده است جهت پیگیری به وکلای نیکوکار معرفی می‌شوند.

رئیس اداره حقوقی واملاک کمیته امداد کردستان گفت: همچنین براساس تفاهمنامه این نهاد با دفاتر اسناد رسمی درصورت نیازمدد جویان به خدمات ثبتی، افراد مراجعه کننده به آن دفاتر از تخفیف در هزینه ثبتی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: یکی دیگر از خدمات حقوقی این نهاد ایجاد میزخدمت حقوقی درکمیته امداد شهرستان‌ها است واز این طریق مشکلات حقوقی مددجویان بررسی و مشاوره لازم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

ارائه هزار مورد خدمات حقوقی رایگان به مددجویان کردستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند