Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:09:34 GMT

برنامه های اولویت‌دار دادگستری استان زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۷۵۸۱

برنامه های اولویت‌دار دادگستری استان زنجان اعلام شد

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تعیین تکلیف پرونده های قدیمی، پرونده های اجرای احکام و محکومین مالی بویژه محکومین مهریه و کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان از اولویت برنامه های دستگاه قضایی استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در اولین جلسه شورای معاونین دادگستری استان در سال جدید ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات انجام شده در سال 97 ارتقاء سطح ارائه خدمات  و استفاده از همه  ظرفیت ها جهت خدمت به مردم در مجموعه دستگاه قضایی استان را امری ضروری برشمرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی توجه بر امر پیشگیری، صیانت وتکریم مراجعین  در کلیه حوزه های قضایی استان تأکید کرد و افزود: اگر ما مسئولین نتوانیم در این سه مقوله به وظایف خودمان خوب عمل کنیم طبیعی است برخی مشکلات و مسائل بوجود خواهد آمد، لذا همه بایستی تلاش کنیم تا با اقدامات  موثر و نتیجه بخش  اعتماد عمومی مردم را جلب نماییم .

 

رییس شورای قضایی استان در ادامه با اشاره به دیدار رییس قوه قضاییه با روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر کشور و تأکید ایشان بر تلاش همه جانبه در جهت جلب اعتماد عمومی، رفتار و اخلاق اسلامی با مراجعین و مبارزه با فساد چه در داخل مجموعه و چه در بیرون دستگاه قضایی خاطر نشان کرد: اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه  با جدیت در همه بخش ها و بر اساس اولویت ها در دستور کار قرار خواهد گرفت .

 

این مقام عالی قضایی استان خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های مهم دستگاه قضایی استان تعیین تکلیف پرونده های قدیمی، کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان، پرونده های اجرای احکام و محکومین مالی بویژه محکومین مهریه است.

 

وی ادامه داد: توجه به این امور که مورد تأکید رییس قوه قضاییه نیز می باشد نیاز به یک کار جهادی و فنی دارد که در سال جدید جزء برنامه های مهم دستگاه قضایی استان است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قم نمایشگاه کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر عربستان رونق تولید برنامه های اولویت دار رسیدگی به پرونده قضاییه دادگستری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان