Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکذیب خبر رسانه‌ها چند ساعت پس از انتشار خبر تعلیق مربیگری شفر و تأیید آن 24 ساعت بعد از آن چه عواقبی برای مدیریت باشگاه استقلال دارد؟

سرویس ورزش مشرق - اولین سایتی که خبر تعلیق حکم مربیگری وینفرد شفر را شنبه شب منتشر کرد همان رسانه‌ای است که گفته می‌شود یکی از مسئولان عالی‌رتبه باشگاه از سرمایه گذاران اصلی در آن محسوب می‌شود و البته در ادامه از بامداد روز یکشنبه (۸ اردیبهشت) خبرگزاری‌های رسمی کشور با کسب اطلاعات دقیق از افراد مسئول در باشگاه استقلال به این موضوع پرداخته و مشخصاً از تعلیق سرمربیگری شفر خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که البته بعد از ظهر روز گذشته توسط فتحی رد شده و در نهایت چشم در چشم دهها رسانه اینترنتی و غیره از جمله تلویزیون گفت:"برکناری شفر گمانه زنی رسانه هاست، از طرف ما هیچ تصمیمی گرفته نشده است! ". اما کمتر از ۲۴ ساعت سایت رسمی باشگاه استقلال خبر تعلیق فعالیت شفر و پسرش در این باشگاه را اعلام و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی موقت آبی پوشان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: فتحی: برکناری شفر گمانه‌زنی رسانه‌ها است فرهاد مجیدی رسماً سرمربی استقلال شد

این مطالب در حالی از سوی عالی‌ترین مقام باشگاه استقلال عنوان می‌شد که افراد دور و بری اش، رسمی یا غیر رسمی این موضوع را به رسانه‌ها اعلام کرده بودند. در غیر این صورت رسانه، علم غیب نداشته که خبر رسمی امروز صبح سایت باشگاه استقلال را درست ۲۴ ساعت قبل از آن روی خروجی خود قرار دهد.

رفتار دوگانه با رسانه‌های ورزش که از سوی باشگاه استقلال اتخاذ شده است پیش از هر کس اعتماد مخاطب عام این باشگاه و در وهله اول طرفداران خاص استقلال را از امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه محبوبشان به حداقل می‌رساند. …و البته در نقطه مقابل اعتماد آنها به رسانه‌ها را زیادتر می‌کند. رسانه‌هایی که بعضاً هر یک بسته به سرمایه گذاران شان، با تفکرات خاص خود در این عرصه قلم می‌زنند و خبر منتشر می‌کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل استقلال استقلال تهران امیرحسین فتحی باشگاه استقلال علی خطیر فرهاد مجیدی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند

باشگاه سپاهان از سخنان زشت یک کمدین تلویزیونی در رسانه رسمی پرسپولیس شکایت می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه‌ رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهادهای مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سپاهان از کمدین هتاک و پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل