Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، این بانک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در سال گذشته، تعداد ٢٣ هزار و ٨۴٨ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ارزش بیش از سه هزار و ٣١٠ میلیارد ریال پرداخت کرد.

این بانک در سال ٩٧، تعداد ٩ هزار و ٧ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بیش از یک هزار و ۵٧۶ میلیارد ریال، چهار هزار و ۴۶٨ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش بالغ بر ۶٩٢ میلیارد ریال و ١٠ هزار و ٣٧٣ فقره تسهیلات مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش بیش از یک هزار و ۴٢ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک صادرات ایران علاوه بر ارائه خدمات مالی و بانکی، به منظور ایفای وظیفه اجتماعی خود در رفع موانع موجود بر سر راه اشتغال جوانان، همواره نقشی مؤثر در راستای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی داشته است.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید