Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهدی هاشمی ملی‌پوش سابق بوکس ایران گفت: کادرفنی تیم ملی برای موفقیت بوکس ایران تلاش کرد، اما ۹۰ درصد عدم نتیجه‌گیری در قهرمانی آسیا به کادرفنی برمی‌گردد.

مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص نتایج تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: کادرفنی تیم ملی بوکس تمام تلاش خود را برای موفقیت ملی‌پوشان انجام داد و هیچ مربی ایرانی برای کشورش کم نمی‌گذارد، اما با تمام این تفاسیر ۹۰ درصد عدم نتیجه‌گیری در قهرمانی آسیا به کادرفنی برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکبر احدی سال‌های قبل در دوره‌ای هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت که بوکسور‌هایی مثل جاسم دلاوری، مهدی قربانی، احسان روزبهانی و ... در تیم حضور داشتند و هر مربی دیگری در آن دوره بود، چند مدال رنگارنگ کسب می‌کرد. ما انتظار داشتیم احدی با این تیم هم پس از ۲۰ ماه کار کردن نتیجه بگیرد که موفق نبود.

ملی‌پوش سابق بوکس ایران با اعتراض به نحوه چیدمان اعضای شورای فنی تصریح کرد: به غیر از ۲، ۳ نفر سایر افراد در این شورا تحت هر شرایطی از کادرفنی تیم ملی حمایت می‌کنند که این کار درست نیست. مدت‌ها قبل این موضوع را اعلام کردم که کفه ترازوی شورای فنی به سمت احدی سنگینی می‌کند و الان آن دسته از اعضای شورای‌فنی هم که از کادر فعلی حمایت کردند، باید بخاطر نتایج ضعیف تیم ملی بوکس از مردم عذرخواهی کنند.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا با صحبت‌های احدی در خصوص اینکه ۶ بوکسور ایران با ناداوری شکست خوردند موافق است یا خیر، گفت: اصلا این حرف را قبول ندارم و نمی‌دانم تا چه زمانی قرار است پشت این حرف‌ها پنهان شویم. مشکل اصلی این است که روی عملکرد ملی‌پوشان آنالیزی صورت نمی‌گیرد و همه دنبال فرار از مسئولیت هستند. پس از بازی‌های آسیایی به رئیس فدراسیون گفتم عملکرد بوکسور‌ها در کشور‌های اسلامی بهتر از جاکارتا بود و هنوز هم روی حرف خودم هستم.

پیشکسوت بوکس در پایان خاطرنشان کرد: بدون تعارف عملکرد حسین ثوری به عنوان رئیس فدراسیون خیلی خوب بوده و فقط باید بیشتر از تجارب دیگران استفاده کند. زمان دیگر برنمی‌گردد و باید هرچه زودتر تیم ملی را جمع و جور کنیم تا در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس بوکس ایران فدراسیون بوکس مهدی هاشمی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

در ادامه مسابقات روز چهارشنبه پنج بوکسور جوان ایران به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج زیر به دست آمد:

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی که طی دو روز اخیر با بیماری سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کرد، برابر ظفربیک کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان قرار گرفت و در مبارزه‌ای نزدیک، مغلوب شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو شد و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی مصاف داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه کرد و با قبول شکست از گردونه رقابتها حذف شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال‌ کرد و نتوانست بر حریف غلبه کند و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، سه نماینده ایران در رده سنی امید به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

دیگر خبرها

  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا