Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه معاملاتی روز جاری در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۱۵ هزار کیلووات برق توسط نیروگاه دماوند برای دوره تحویل ماهانه خرداد عرضه می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از بازارسرمایه، روز گذشته هشتم اردیبهشت ماه، کالاهای آیزوریسایکل و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، پنتان پالایش نفت کرمانشاه و «سی او» پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی و گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی عرضه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طی معاملات این روز ۹,۷۲۶ تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری به ارزش بیش از ۴۹۲ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفت.

براساس این گزارش، امروز نهم اردیبهشت نیز کالاهای آیزوفید و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، حلال ۴۰۲ پالایش نفت کرمانشاه، حلال ۴۰۴ عمده، نفتای سنگین تصفیه نشده عمده و نفتای سبک پالایش نفت شیراز و حلال ۵۰۲، حلال ۵۰۳ و حلال ۵۰۲ عمده پتروشیمی بیستون در رینگ داخلی و نفتای مخلوط شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می‌شوند.

لازم به ذکر است، در آغاز جلسه معاملاتی امروز، در بازار عمده فروشی نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۷ خرداد ۹۸ گشایش یافتند. همچنین در بازار عمده فروشی برق نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۲ اردیبهشت ۹۸  پایان جلسه معاملاتی امروز متوقف شده و فرآیند تحویل آن‌ها آغاز شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص

به گزارش خبرنگار مهر شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) با افت ۲۰۱۴۴ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، فولاد و شپنا نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای حکشتی، وامید و نوری از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای آریا، خاور و شگویا بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای فجهان، ودی و غصینو نمادهایی هستند که اثر افزایشی بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6090965 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص