Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:04:55 GMT

حضور ۱۲ ورزشکار از خراسان رضوی در مسابقات انتخابی المپیک

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۷۹۷۴

حضور ۱۲ ورزشکار از خراسان رضوی در مسابقات انتخابی المپیک

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حضور ۱۲ نفر در رشته هایی مانند جودو، دوومیدانی، فوتبال، تیر و کمان، تنیس روی میز و شنا در اردوهای تیم ملی برای کسب سهیمه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امیر زارعی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۰ توکیو، برنامه ریزی ها در خصوص کسب سهمیه توسط ورزشکاران استان از ابتدای سال ۹۸ صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا در شورای ورزش همگانی که با حضور استاندار برگزار می‌شود، پیشنهاد ایجاد ستاد المیپک ۲۰۲۰ را به ریاست استاندار را دادیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی با توجه به جایگاهی که ورزش کشور دارد همواره در رقابت های آسیایی و جهانی حضور داشته و خوش درخشیده است.

زارعی عنوان کرد: در المپیک ریو، ۳ نماینده از خراسان رضوی حضور داشتند که امیدواریم این تعداد در المپیک پیش رو به دو برابر برسد.

وی افزود: پیش بینی ما در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حضور ۱۲ نفر در رشته هایی مانند جودو، دوومیدانی، فوتبال، تیر و کمان، تنیس روی میز و شنا در اردو ها برای کسب سهیمه است و خوش بینیم در رشته های جودو، دومیدانی، تیر و کمان و فوتبال بتوانیم ۵ سهمیه را قطعی کسب کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اذعان کرد: وظیفه اداره کل ورزش حمایت از ورزشکاران و قهرمانان است و در این خصوص با تشکیل ستاد المپیک به ریاست استاندار حداکثر حمایت ها را برای کسب سهمیه از ورزشکاران خواهیم داشت.

زارعی اضافه کرد: در بحث حمایتی در شش ماه اول سال ۹۸، مبلغ ماهیانه یک میلیون تومان را به حساب هیئت های مربوطه واریز می‌کنیم تا ورزشکاران با آسودگی خاطر بیشتری برای کسب سهمیه تلاش کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که سهیمه توسط ورزشکاران برای استان به ارمغان آید، حمایت های اداره کل بیشتر خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص ورزشکاران پارا المپیکی نیز گفت: پیش بینی ما برای پارا المپیک نیز حضور ۱۵ ورزشکار برای کسب سهمیه است که در رشته های والیبال نشسته، شنا، بسکتبال با ویلچر، جودو و گلبال شانس کسب سهمیه خواهیم داشت.

زارعی در خصوص بحث های حمایتی نیز بیان کرد: همانند ورزشکاران المپیکی مبلغ ماهیانه یک میلیون تومان برای ورزشکاران پارا المپیکی در نظر گرفته شود.

وی در خصوص بحث بازنشستگی عنوان کرد: ابلاغ جدیدی در سال ۹۸ صادر نشده و براساس ابلاغ سال پیش هیچ فرد بازنشسته ای حق کاندید شدن در دوره های جدید انتخابات هیئت های ورزشی را ندارد و روسای بازنشسته هیئت ها نیز باید استعفای خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد از برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در این شهر و با حمایت شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر جنگلی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهاباد به زودی میزبان مسابقات پرس سینه کشوری انتخابی تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هدف معرفی استعدادها برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مسابقات پرس سینه کشوری در سالن دو هزار نفری مهاباد و در ماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در راستای سیاست‌های شورای شهر و کمیسیون ورزش و با ابلاغ اداره ورزش و جوانان برگزار و مدیریت شهری پشتیبان و حامی برگزاری آن است.

جنگلی تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی امیدواریم قهرمانانی از این رشته پرورش پیدا کنند که بتوانند در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به رقابت بپردازند و برای مهاباد نیز افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور با نام گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران طی روزهای بیست‌ودوم لغایت سی‌ویکم اردیبهشت سال‌جاری در تمام رده‌های سنی طبق قوانین فدراسیون جهانی(IPF) در شهر مهاباد آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 751064

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد