Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - برخورد خودروی ون به ساختمان محل برگزاری گردهمایی تبلیغاتی «کوری بوکر» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت فلوریدا، منجر به وقفه در سخنرانی این سناتور ایالت نیوجرسی و هراس حضار شد.

به گزارش روز دوشنبه تارنمای آمریکایی آکسیوس، فیلمی که از این مراسم منتشر شده نشان می دهد که در هنگام سخنرانی روز گذشته(یکشنبه) این سناتور دموکرات در شهر میامی، یک خودرو به ساختمان محل برگزاری این مراسم تبلیغاتی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه میامی هرالد در این زمینه گزارش داد: بوکر که تاکنون از سوی دو نفر از اهالی ایالت فلوریدای جنوبی تهدید به مرگ شده، در هنگام اصابت خودرو در فاصله چند متری اش و و همزمان با درخواست سازمان دهندگان این مراسم از حضار برای ترک سالن، سخنرانی خود را قطع کرد.
این مراسم با محوریت موضوع حق رای برگزار می شد.
بر اساس گزارش روزنامه میامی هرالد، برخورد این خودرو به ساختمان مذکور احتمالا اتفاقی بوده و ارتباطی با مراسم تبلیغاتی بوکر نداشته است هر چند که باعث نگرانی و تشویش حضار شد.
بر اساس گزارش روزنامه های محلی آمریکا، راننده این خودرو بدون جراحات تهدید کننده جانی به بیمارستان منتقل شد و جراحات برخی از عابران جزیی بوده است.
بوکر که شهردار سابق نیوجرسی بوده است، بعد از این اتفاق گفت: من قبلا شهردار و با بحران های فراوانی مواجه بوده ایم. راهکار اصلی مواجهه با چنین اتفاقاتی، حفظ آرامش و کمک به دیگران است.
به گزارش ایرنا، کوری بوکر سناتور 49 ساله آمریکایی درصورت پیروزی‌ در انتخابات، دومین رئیس‌جمهور آفریقایی ‌تبار آمریکا خواهد بود.
به همین دلیل ورود رسمی خود به صحنه انتخابات ریاست ‌جمهوری را در روز اول فوریه که به نام ماه سیاه‌پوستان آمریکا نامگذاری شده، اعلام کرد.
او از سرسخت‌ترین سناتورهای مخالف دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در حوزه مسائل مهاجرتی و تغییرات اقلیمی است.
اروپام ** 9158 ** 1071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اصابت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن؛ در پی برگزاری انتخابات محلی در انگلیس در روز پنج شنبه این هفته، کایر استارمر، رهبر حزب کارگر اعتراف کرد، جنگ اسرائیل – فلسطین، عامل مهمی در از دست رفتن اکثریت این حزب در شورای شهر اولدهام (Oldham) بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با صداها:
فریزر نلسون: کارشناس سیاسی
لس لویدوف: عضو انجمن یهودیان
کریس وب: نماینده جدید مردم شهر بلک پول

مسلمانان و مخالفان صهیونیسم در انگلیس، در تظاهرات گسترده در این کشور بار‌ها اعلام کرده اند‎؛ کایر استارمر، رهبر حزب کارگر، در جریان حملات ۷ ماه اخیر اسرائیل به غزه، از هواداران جنایات جنگی اسرائیل بوده است. رهبر حزب کارگر، با حمایت از اقدام صهیونیست‌ها در قطع آب، برق، دارو و مواد غذایی به غزه، این اقدامات را که از نظر بسیاری از کارشناسان حقوق بین الملل، جنایات جنگی است، حق اسرائیل معرفی کرده است. دیلی میل نوشت رای دهندگان مسلمان، با رویگردانی از رای دهندگان با نامزد‌های حزب کارگر، مخالفت خود را سیاست‌های این حزب در حمایت از اسرائیل، نشان می‌دهند. به نوشته دیلی میل، حزب کارگر که اکثریت کرسی‌های شورای شهر اولدهام را در دست داشت، در انتخابات این هفته، این اکثریت را از دست داد. این روزنامه نوشت مسلمانان حوزه اولدهام می‌گویند با آرای خود، این حزب را تنبیه کردند و رهبر حزب کارگر، بسیار دیر به فکر آتش بس در غزه افتاده است.
به نوشته دیلی میل، حزب کارگر انگلیس، در شورای شهر منچستر، شماری از اعضایش را از دست داد و نامزد‌های این حزب می‌گویند سیاست حمایت از اسرائیل موجب شده است مردم از این حزب رویگردان شوند و به نامزد‌های مستقل رای دهند. کایر استارمر امروز در مصاحبه با بی بی سی گفت غزه، موضوع مهمی در شکست حزب کارگر در اولدهام بود و افزود در شمار دیگری از حوزه ها، غزه عامل مهمی است. دیلی میل نوشت پت مک فادن (Pat McFadden)، هماهنگ کننده سراسر حزب کارگر نیز در پاسخ به نتیجه ضعیف حزبش در اولدهام می‌گوید بحران غزه، "موضوعی" در انتخابات محلی بود. این روزنامه نوشت پروفسور جان کرتیس (John Curtice)، کارشناس انتخابات در انگلیس می‌گوید در همه حوزه‌هایی که مسلمانان انگلیسی ساکنند، حزب کارگر آرای خود را از دست می‌دهد.
بی بی سی گزارش داد یکی از اعضای حزب کارگر که در انتخابات پنج شنبه این هفته در اولدهام، شکست خورد می‌گوید علت اصلی ناکامی وی این است که حزب کارگر، بسیار دیر به فکر افتاد آتش بس در غزه را بخواهد. در شورای شهر اولدهام، نامزد‌های مستقل ۱۶ کرسی، حزب لیبرال دموکرات‌ها ۹ کرسی، حزب محافظه کار ۸ کرسی به دست آوردند. با این که حزب کارگر ۲۷ کرسی را هنوز در دست دارد، اکثریت کرسی‌های شورای این شهر را که ۱۳ سال در دست داشت، از دست داد. به نوشته دیلی میل، نیلا ابراهیم (Nyla Ibrahim) و اختر شواب (Akhtar Shoab) که قبلا عضو حزب کارگر بودند، در پی حمایت این حزب از اسرائیل، از حزب کناره گرفتند و به عنوان نامزد مستقل، در انتخابات شرکت کردند که نیلا ابراهیم روز پنج شنبه رای آورد.

 

دیگر خبرها

  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • لغو سخنرانی سفیرآمریکا در دانشگاه ورمونت همزمان با اعتراضات دانشجویی
  • سفیر آمریکا در سازمان ملل از سخنرانی در دانشگاه ورمونت محروم شد
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • تاثیر جنگ غزه بر انتخابات انگلیس
  • برخورد ۲ گانه‌ی آمریکا با تحولات بین المللی
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن