Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@17:42:44 GMT

هیأت دیپلماتیک کره شمالی عازم ایران شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۸۰۹۹

هیأت دیپلماتیک کره شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش کرد که معاون وزیر خارجه این کشور به همراه هیأتی عازم سوریه و ایران شدند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، منابع رسمی کره شمالی اعلام کردند که هیأتی دیپلماتیک از جانب این کشور عازم سوریه و ایران شده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) گزارش کرد که «پاک میونگ گوک» معاون وزیر خارجه کره شمالی و یک هیأت همراه، اوایل هفته جاری، «پیونگ‌یانگ» را برای سفر به سوریه و ایران ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، این هیأت دیپلماتیک روز شنبه هفته جاری، پایتخت کره شمالی را برای سفر به کشورهای فوق الذکر ترک کردند.

این هیأت دیپلماتیک قرار است در ادامه سفر خود به آذربایجان و مغولستان نیز سفر داشته باشند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره هدف این سفر و برنامه کاری آن منتشر نشده است و البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از کشورهای ایران و سوریه مقصد نخست این هیأت دیپلماتیک کره‌ای خواهد بود.

تصاویر منتشر شده از این هیأت دیپلماتیک که توسط خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی گرفته شده است، حاکی از آن است که این گروه روز شنبه هفته جاری در حال ترک فرودگاه «پکن» بودند.

بر اساس این گزارش،‌این سفر در حالی برگزار می‌شود که کره شمالی به دنبال تقویت روابط با ایران و سوریه است و در صدد است روابط تجاری خود را با این کشورها را تقویت کند.

خبر سفر هیأت دیپلماتیک کره شمالی به ایران در حالی منتشر می‌شود که «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران هفته گذشته تصریح کرد که دیدار از کره شمالی را در برنامه‌های خود قرار داده است اما تاریخ دقیقی ارائه نکرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایران سوریه کره شمالی هیأت دیپلماتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال وقوع تیراندازی در کارولینای شمالی در هنگام ابلاغ و اجرای حکم جلب، چهار نیروی پلیس کشته شدند.

معاونت پلیس شهر شالوت که تیراندازی در حوزه آن رخ داده است، اعلام کرد که ماموران مقابل منزل یک مجرم فراری، در حال ابلاغ حکم جلب بودند که این فرد به روی نیروهای پلیس آتش گشود. به گفته پلیس، متهم نیز در جریان تیراندازی کشته شد و دو مظنون دیگر دخیل در این تیراندازی بازداشت شدند.

‌کاخ سفید اعلام کرد که گزارش این تیراندازی مرگبار به اطلاع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا رسیده و او متعاقباً با «روی کوپر» فرماندار کارولینای شمالی صحبت کرده است.

بایدن در واکنش به این تیراندازی، خواستار تشدید تدابیر در راستای مبارزه با خشونت با سلاح گرم در آمریکا شد.

کد خبر 6092789

دیگر خبرها

  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود