Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@16:16:45 GMT

حرکات عجیب سلبریتی‌ها در مراسم‌ رسمی!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۸۱۰۹

حرکات عجیب سلبریتی‌ها در مراسم‌ رسمی!

رفتار سلبریتی‌ها همواره زیر نگاه تیزبینانه رسانه‌ها و طرفدارانشان است. جشنواره‌ها و مراسم اکران فیلم‌ها محلی مناسبی برای ملاقات اصحاب رسانه با هنرمندان است. گاهی این حضور با حواشی همراه می‌شود، یکی از این حاشیه‌ها حرکاتی از هنرمندان است که غیرمعمول به نظر می‌رسد. در ادامه تصاویری از ژست‌های عجیب بازیگران در مراسم‌ رسمی آورده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شریان نیوز،رامبد جوان که چند سالی است با برنامه خندوانه مهمان خانه‌های مردم است در مراسم سینمایی هم حضور فعالی دارد. حرکات جالب وی مورد توجه عکاسان است. حتی گاهی اوقات مانند جشنواره فجر سه سال قبل به درخواست عکاسان این ژست‌ها را می‌گیرد. تصاویری جالبی از رامبد جوان در نشست‌های خبری و جشنواره‌ها را تماشا کنید.

اگر مخاطب جدی سینما باشید امکان ندارد با حرکات خارق‌العاده حامد بهداد در نشست‌های خبری آشنا نباشید. اگر هم تابحال این عکس‌ها را تماشا نکردید می‌توانید در ادامه آن‌ها را ببینید.

شبنم فرشادجو هم برای اینکه فضای عکس‌های جشنواره فجر را تغییر بدهد ترجیح داد این طوری عکس بگیرد..

نگاه خیره اشکان خطیبی به همسرش
اشکان خطیبی، بازیگری که معمولا بی سر و صدا به فعالیت هنری‌اش می‌پردازد چند وقت قبل عکسی از وی و همسرش آناهیتا درگاهی منتشر شد که خیلی سر و صدا به پا کرد. این تصویر را مشاهده می‌کنید.


عکس حاشیه‌ساز زوجی که دورهمی باعث وصالشان شد
علی اوجی و نرگس محمدی که با دورهمی و قدم خیر مهران مدیری راهی خانه بخت شدند، در اکران فیلم «قرارمون پارک شهر» این ژست را مقابل دوربین عکاسان گرفتند تا همچنان از حاشیه‌ها بی‌نصیب نمانند.
 

دسته بندیآخرین عناوین هنری

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند

انجمن عکاسان سینما در ارتباط با فعالیت عکاسان غیرعضو در پروژه های سینمایی و نمایش خانگی اطلاعیه‌ای صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بنا به مصوبات هیات مدیره انجمن عکاسان سینما، همچون سنوات قبل به اطلاع تمامی عکاسان غیر عضو این انجمن می رساند، چنانچه برای عکاسی پروژه ای سینمایی یا نمایش خانگی دعوت بکار می‌شوند، پیش از آغاز رسمی پروژه، می‌بایست بصورت کتبی از انجمن صنفی عکاسان سینما مجوز لازم را دریافت کنند. جهت دریافت این مجوز موارد زیر رعایت شود.

1- نامه رسمی از طرف تهیه کننده، مدیر تولید یا کارگردان پروژه درخصوص دعوت به همکاری عکاس

2- ارسال رزومه عکاس

3-ارسال نمونه آثارعکاسی (عکاسی صحنه از سریال، فیلم کوتاه، تله فیلم، تئاتر) هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان سینما بعد از بررسی موارد ارسال شده، پاسخ کتبی خود را اعلام می نماید.

احترام و پایبندی به حقوق حرفه ای انجمن عکاسان سینما می تواند درمسیرعضویت عزیزان فعال دراین حوزه بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند