Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:35:43 GMT

اتحاد مشهدی‌ها برای فتح پایتخت و سهمیه آسیایی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۸۱۶۳

اتحاد مشهدی‌ها برای فتح پایتخت و سهمیه آسیایی

هواداران پدیده با 50 دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری مشهد برای دیدار تیم‌شان با سایپا به تهران خواهند آمد.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده شهرخودرو در فقدان دو قطبی ابومسلم و پیام، حالا پرچم‌دار فوتبال شهری است که علیرغم صادر کردن فوتبالیست‌های بزرگی چون خداداد عزیزی، رضا عنایتی، علیرضا نیکبخت واحدی و ... به آسیا و اروپا، خود هنوز طعم آسیا را با هوادارانش در مشهد نچشیده و عطش آسیا دارد و همین خواست وفاقی مثالزدنی را در مشهد ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از بازی با استقلال، از سوی شهرداری مشهد در رختکن پدیده‌ای‌ها اعلام شد که جدای از پاداش 250میلیونی، 50دستگاه اتوبوس نیز برای بازی حساس این تیم برابر سایپا در اختیار هواداران پدیده شهر خودرو گذاشته خواهد شد تا این تیم در این دیدار هم از وجود تماشاگر بی بهره نباشد.

 

تیمی که پس از اتفاقات شیرین در بحبوحه خوش نامی پدیده به زمین گذاشته نشد و در تعویض‌های متعدد مدیریتی شرکت مادر پدیده توسط مدیران فوتبالی باشگاه، دلسوزانه به دندان کشیده شد تا از بحران‌ها عبور کرده و سرانجام منجی جدیدی به نام حمیداوی پیدا کند، این روزها منشاء اتحاد و همدلی‌ای در فوتبال خراسان شده که در تاریخ فوتبال مشهد کم نظیر است. اتفاقی که ثمره واگذاری پدیده به قطب اقتصادی شهر خودرو بود که با خیرخواهی و تلاش مدیران تیم فوتبال این باشگاه همچون وطنخواه و سرآسیایی برای عاقبت بخیری نماینده لیگ‌برتری خراسان انجام شد، اکنون به بار نشسته تا تیم مشهدی به جای درگیری با مشکلات مالی آخر فصل و حساب و کتاب بازیکنان؛ تلاش خود را برای کسب سهمیه آسیا به کار ببندند.

 

شهرداری، شورای شهر و استانداری به واسطه ارتباط خوب مدیران قدیمی تیم فوتبال پدیده اکنون نه از سر اجبار بلکه به میل و اختیار پای کار این تیم هستند، هواداران به معنای واقعی حامی تیمشان شده‌اند و مالک باشگاه برای بازیکنان و تیم کم نگذاشته تا تا شرایطی ایجاد شود که با هوشیاری یحیی و شاگردانش مسیری جز آسیایی شدن پیش رو ندارد.

 

بنرهای حمایتی در و دیوار شهر، گفتگوی اول مردم مشهد در محفل‌ها و دورهمی‌ها و مسئولان در جلسات اداری، موید آن است که آسیایی شدن پدیده شهر خودرو دغدغه امروز خراسان است؛ اتفاقی که نشات گرفته از یک انتقال درست و بزرگ از دوران شکل‌گیری، ثبات و آقایی پدیده در زمان حمایت پهلوان تا خاطرجمعی این باشگاه و در اختیار قرار دادن آن به حمیداوی و شهر خودرو است.

 

پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است