Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحیدپورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در راستای برنامه ریزی جهت مدیریت آب ناشی از ورود سیلاب به منطقه سیستان و در راستای برنامه ریزی جهت کاهش آثار زیانبار پدیده گرد و غبار این بازدید انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار در این بازدید قول مساعد برای پیگیری طرح‌های علمی و سازگار با شرایط اقلیمی منطقه برای مقابله با گرد و غبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سازمان حفاظت محیط زیست را داده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مردم منطقه شاهد اثرات مثبت این پروژه‌ها در زندگی خود باشند.

پورمردان گفت: بازدید از سازه نگهدارنده آب در دشت سنگل و کانال‌های حفر شده جهت انتقال آب به کانون‌های گرد و غبار، چاه نیمه‌های زهک و پروژه‌های عمرانی انجام شده و در حال اجرای این اداره کل در منطقه سیستان از دیگر مکان‌هایی بود که دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار از آن بازدید کرد.

انتهای پیام/پ

بازدید از سازه نگهدارنده آب در دشت سنگل و کانال‌های حفر شده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس شهمیری، با اشاره به اینکه سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست و چهارمین جلسه این شورا در دولت مردمی و انقلابی برگزار می‌شود، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خود اظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست را از جمله دستورات سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 6094866

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان