Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@12:11:05 GMT

حمایت از حقوق حیوانات فراتر از قانون است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۸۵۷۹

حمایت از حقوق حیوانات فراتر از قانون است

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در خصوص خبر و فیلم منتشر شده در خصوص کشتن سگ های ولگرد در محدوده شهر سنگ باقرشهر گفت: این فیلم توسط واحدهای مربوطه در حال بررسی است و قطعاً در صورت صحت داشتن این موضوع عوامل مربوطه توسط قانون به مجازات خود خواهند رسید.

وی گفت :حمایت از حقوق حیوانات فراتر از قانون است و برای جامعه انسانی یک وظیفه تعریف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار باقرشهر افزود: بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و آسیب‌های ناشی از پرسه زدن سگ های ولگرد در کوچه و خیابان های شهر بسیار خطرناک است و کنترل این امر در شرح وظایف مدیریت شهری است. اما قطعاً حل این دغدغه و رعایت حقوق شهروندی منجر به این نمی‌شود که این حیوانات با گلوله و اسلحه گرم کشته شوند. طرح پیشنهادی شهرداری باقرشهر نیز همچون دیگر شهرداری‌ها طرح زنده گیری و عقیم سازی این سگ‌ها ست که تاکنون نیز اجرا می‌شده است.

وی در ادامه از انعکاس این خبر توسط شهروندان تقدیر کرد و گفت: شهروند خبرنگار یک ایده آل در امر مشارکت مردم با مدیریت شهری است شهروند خبرنگار در واقع شهروند مسئول و ناظری است که شهر خود را خانه خود می داند و در صیانت از آن می‌کوشد:قطعا تمام عرصه های شهری در همه لحظه به صورت کامل نمی تواند در کنترل مدیریت شهری باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه حقوق شهرداری شهروند قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با توجه به سیاست حذف تدریجی کنکور و تاثیر معدل آزمونهای دروس تخصصی دانش آموزان در کنکور شهروند خبرنگاری در پیامی از اعمال نشدن درست این قانون گلایه دارند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام....طبق دفترچه آزمون قرار بر این بود که امتیاز بومی شامل مجموع نمرات اختصاصی و تخصصی ضربدر ۴۰درصد باشد ....اما سازمان سنجش در تخلفی آشکار امتیاز نمرات عمومی را هم اضافه کرده که حق بسیاری از افراد پایمال شده است.....خواهش می کنم این موضوع رو بررسی کنید

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا شهروند واگذار نمی شود
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود