Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسوس وایخو پس از باخت مقابل رایو وایکانو مصاحبه کرد.

طرفداری- خسوس وایخو مدافع رئال مادرید پس از شکست کهکشانی ها مقابل رایو وایکانو در خصوص این بازی صحبت کرد.

به نقل از آ.اس، وایخو گفت:

شکست: ما با ذهنیت پیروزی به اینجا آمدیم اما نتواستیم پیروز شویم. حالا باید استراحت کنیم تا مسابقه بعدی تا در بالاترین سطح باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی انگیزگی: نیازی به انگیزه نیست وقتی این پیراهن را می پوشیم. من از دسته افراد هستم که معتقدم نیازی نیست در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ بازی کنی تا از این حرفه لذت ببری. 

پنالتی: صحنه عادی بود که خاوی (بازیکن رایو) قصد داشت ضربه پایانی را بزند؛ من هم تلاش می کردم تا مانع او شوم. به نظرم برخورد داشتیم ولی به اندازه ای نبود که پنالتی اعلام شود. 

شکست های زیاد در این فصل: ما نباید زیاد به باخت های این فصلمان توجه کنیم بلکه باید به فکر آینده باشیم و در حال حاضر آرام باشیم و از شرایط لذت ببریم.

آینده در رئال مادرید: در تمرینات و بازی ها همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. در شرایط فیزیکی خوبی هستم. ما باید به کارمان ادامه دهیم؛ زیرا بازی کردن با این پیراهن خیلی زیبا است. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار رئال مادرید مقابل رئال ‏سوسیداد که به میزبانی سوسیداد در ورزشگاه رئال‌ آره‌نا برگزار می‌شد ‏با گلی که آردا گولر به ثمر رساند با برتری یک گله شاگردان آنچلوتی به ‏پایان رسید.‏

مودریچ در سمت چپ میدان و درحالیکه چسبیده به خط طولی ‌‏حرکت می‌کرد صاحب توپ شد. او توپ را کمی عقب‌تر به شوامنی ‌‏داد. ستاره فرانسوی رئال با یک پاس قطری دقیق و تماشایی آغازگر ‌‏حرکت منجر به گل رئال شد. ‏

توپ او سمت راست محوطه جریمه سوسیداد به کارواخال رسید که ‌‏جلو کشیده بود. دنی کارواخال با دقت و اعتماد به نفسی مثال‌زدنی ‌‏پاس بلند شوامنی را با بغل پا و به صورت تک‌ضرب در عرض محوطه ‌‏جریمه سوسیداد فرستاد. توپ از مقابل دو مدافع سوسیداد گذشت ‌‏و به آردا گولر رسید تا او با یک بغل پای فنی و دقیق دروازه حریف را ‌‏باز کرده و دومین گلش با پیراهن رئال را به ثمر برساند. 

ویدئو: 331146

گولر امشب درحالی دومین گل خود را به ثمر رساند که اولین گل خود ‏با پیراهن رئال را روز 10 مارس مقابل سلتاویگو زده بود. او از زمان ‏رئالی شدن با پیراهن این تیم مقابل اتلتیکو مادرید، لاس پالماس، ‏خیرونا، رایو وایه‌کانو، سلتاویگو، اوساسونا و سوسیداد به میدان رفته ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏