Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه اسکاتلندی مدعی شده که سرمربی سابق تیم ملی هلند جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران است.

نشریه «ساندی‌پست» اسکاتلند گزارشی درباره مقاصد احتمالی دیک ادووکات سرمربی باتجربه فوتبال هلند منتشر و از او به عنوان جدیدترین گزینه هدایت تیم ملی فوتبال اسکاتلند یاد کرده است.

این نشریه نوشته که سرمربی سابق تیم ملی هلند در نظر دارد به اسکاتلند سفر کرده و با مقامات اتحادیه فوتبال این کشور مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادووکات به سبب دوران مربیگری سه ساله موفقی که در تیم رنجرز گلاسکو داشته، از احترام و محبوبیت خاصی در میان اسکاتلندی‌ها برخوردار است. حالا پس از 18 سال از زمان خروج ادووکات از اسکاتلند، امکان دارد که او به این کشور برگردد و جانشین الکس مک‌لیش شود که ماه گذشته برکنار شد.

نشریه ساندی‌پست اما مقصد احتمالی دیگری را هم برای ادووکات 71 ساله معرفی کرده و نوشته است: «در همین حال ایران هم تمایل شدیدی برای استخدام ادووکات دارد چرا که این کشور می‌خواهد او را پس از پایان قراردادش با تیم اوترخت هلند در ماه ژوئن، به عنوان سرمربی تیم ملی‌اش استخدام کند.»

---

یان مکسول، رئیس اتحادیه فوتبال اسکاتلند، در حال حاضر مشغول تکمیل فهرستی از گزینه‌های هدایت تیم ملی این کشور است و گفته می‌شود که در این فهرست نام مربیانی مانند دیوید مویس، سرمربی اسکاتلند سابق منچستریونایتد که اکنون بدون تیم است، دِرِک مک‌اینس سرمربی آبردین و استیو کلارک سرمربی کیلمارناک قرار دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود

فاطمه محمدبیگی، افزود: متأسفانه کمبود ماما در کشور همچون کادر پرستاری در شیفت‌های سنگین این گروه خود را نشان داده است و منجر به استهلاک، خستگی کادر مامایی شده است و همین مسئله عاملی بر کاهش کیفیت کار ماماها در کشور است.

محمدبیگی با اشاره به کاهش جمعیت ایران در سال‌های آینده، افزود: ایران تنها کشور دارنده جایزه کاهش جمعیت در جهان است، در قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه به کمبود ماما در کشور اشاره شده، یعنی به ازای هر دو زایمان فعال باید یک ماما در کشور وجود داشته باشد؛ متأسفانه به دلیل کمبود ماما در بیمارستان‌های کشور این بند قانونی اجرایی نمی‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس، با بیان اینکه قرار بود امسال حدود ۳۵۰۰ ماما در کشور استخدام شوند، اظهار داشت: در ظرفیت پذیرش و استخدام وزارت بهداشت تنها حدود ۳۰۰ ماما در کشور ثبت شده بود، چرا باید میزان جذب و استخدام ماما با وجود نیاز کشور کم باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • بند قانون جوانی جمعیت به دلیل کمبود ماما اجرا نمی شود
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • فیلم/حمایت از فلسطین در ورزشگاه سلتیک اسکاتلند