Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی تداوم رفتار غیرحرفه ای کارلوس کی روش در بیان اظهارات متعدد و به دور از واقعیت،توضیحات ذیل ارائه می شود؛

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در 8 سال گذشته حمایت قاطع خود را از تیم ملی فوتبال کشورمان در ابعاد و سطوح مختلف انجام داده که این مهم مورد تایید آحاد مردم و جامعه فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس،حقوق و پاداش سرمربی سابق و کادر فنی در طول 8 سال همکاری پرداخت شده و در صورت لزوم مستندات مربوطه قابل ارائه به مراجع ذیربط در فدراسیون بین المللی فوتبال و پیشگاه افکار عمومی است.


در این میان،تنها و تنها مبلغ قرارداد مربوط به جام ملت های آسیا باقی مانده که عدم پرداخت آن ناشی از محدودیت های مالی و تحریم های بانکی بوده است.


با این وجود،فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از پایان جام ملت های آسیا روند مربوط به پرداخت تنها بدهی باقیمانده را آغاز کرد که خوشبختانه با همراهی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران در مالزی پرداخت آن در روزهای آتی انجام خواهد شد.


فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تصریح می کند کارلوس کی روش که باب شکایت علیه این فدراسیون را گشود می تواند ادعاهای خود را همچنان از این طریق پیگیری کند و روشن است که ارسال ایمیل به پست الکترونیکی شخصی افراد در برخی رسانه ها و ارسال پیام به شماره همراه مدیران فدراسیون،رویکردی غیرحرفه ای و قابل پیگیری است و ایمیل روابط بین الملل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تنها و تنها محل مربوط به تبادل نظرات طرفین است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود.
ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • جمهوری اسلامی؛ عصر شکوفایی ادبیات اقوام/ شیرنوایی نابغه ای که ناشناخته مانده است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی