Web Analytics Made Easy - Statcounter

روستای چاله در شهرستان پلدختر ۵ ماه در زیر آب قرار دارد و هنوز خبری از کمک‌رسانی مسئولان استانی نیست. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، چهارم آذرماه سال 97 بارش شدید باران در استان سبب سیلاب و آب‌گرفتگی روستای چاله در شهرستان پل‌دختر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روستا 55 خانوار سکونت دارند که پس از وقوع سیلاب 15 منزل مسکونی و 16 اصطبل در زیرآب قرار گرفت، متأسفانه پس از وقوع سیلاب تاکنون مردم این روستا با مشکلات بسیاری مواجه هستند و مسئولان استانی هیچ اقدامی برای رفع مشکل این روستا انجام نداده‌اند.

محله‌ای که سیل پلدختر با خود بردتیم‌های دانشجویی علت حادثه سیل لرستان را بررسی کنندقرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده در لرستان تشکیل شد

نیروهای جهادی و مردمی و همچنین نیروهای لر تبار استانداری اصفهان آستین همت بالا زده‌اند تا آب‌گرفتگی این روستا را رفع کنند و با شروع گرما مردم درخطر بیماری قرار نگیرند.

انتهای پیام/

R41450/P/S6,72/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خبرگزاری صدا و سیما به دنبال درخواست مردم به این روستا رفت و شنونده مسائل و مشکلات آنان شد.

موضوعی که انجام بسیاری از خدمات اینترنتی را برای مردم این روستا مشکل کرده است. 

تامین زیرساخت ها وپوشش اینترنت در روستاها، علاوه برافزایش رفاه اجتماعی، بهره مندی روستائیان از امکانات فناورانه یکسان را هم فراهم می کند.

دسترسی آسان به اینترنت درحالی به عنوان یکی ازنیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها تعدادی از روستاهای مهاباد از جمله حمزه آباد از این نعمت بی نصیب هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • ۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • سیلاب در خیابان‌های شیراز و غافلگیری مردم + فیلم
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا