Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در شروع کارم با تیم ملی قول قهرمانی در آسیا را به مردم داده بودم و اگر قهرمان نمی‌شدیم خجالت‌زده مردم می‌شدم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد بنا پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: به سختی توانستیم قهرمان آسیا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آخرین لحظه هم مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود و خوشبختانه با 2، 3 امتیاز اختلاف قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی خوشحال شدم چون در شروع کارم با تیم ملی قول قهرمانی در آسیا را به مردم داده بودم و اگر قهرمان نمی‌شدیم خجالت‌زده مردم می‌شدم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: درس‌های زیادی از رقابت‌های قهرمانی آسیا گرفتیم و باید تلاش کنیم تا آغاز رقابت‌های جهانی ضعف‌هایمان را پوشش دهیم.

بنا در مورد اینکه وقتی پرچم ایران بالا رفت وی گریه کرد، گفت: من ایران را دوست دارم و وقتی پرچم کشورمان را می‌بینم گریه‌ام می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید یک بازنگری در تیم ملی داشته باشیم چون کار سختی در قزاقستان داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد بنا کشتی فرنگی تیم ملی کشتی فرنگی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!