Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:14:33 GMT

اعتصاب خلبانان در اسکاندیناوی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۹۹۶۲

شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی که پروازهای سه کشور سوئد، دانمارک و نروژ را پوشش می دهد از سال ۲۰۱۲ تاکنون با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند و برای خروج از بحران دست به اجرای طرح های مالی متعددی زده است. ناطقان: اعتصاب خلبان های شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی که خواهان افزایش حقوق و مزایای خود هستند، سبب شده تا بیش از ۱۲۰۰ پرواز بزرگترین خط هواپیمایی در کشورهای حوزه اسکاندیناوی لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مبارزه صنفی از ۲۶ ماه جاری آغاز شده و بر اساس آن از روز جمعه تاکنون دست کم ۲۸۰ هزار مسافر پروازهای داخلی، اروپایی و یا مسیرهای بلند بین المللی به صورت مستقیم تحت تاثیر حرکت اعتراضی یاد شده قرار گرفته اند.

اتحادیه صنفی حمایت از حقوق خلبان های شرکت با انتشار بیانیه ای ضمن تاکید بر سختی و وخامت شرایط کاری و تغییر مداوم ساعات پروازی خواستار افزایش ۱۳ درصدی حقوق خلبان ها شده است.

این درحالیست که مدیران این شرکت هواپیمایی افزایش حقوق درخواست شده از سوی معترضان را از نظر مالی غیر عملی قلمداد و تاکید کرده اند که اجرا شدن این درخواست تبعات جبران ناپذیری بر وضعیت شرکت خواهد گذاشت.

شرکت هواپیمایی اسکاندیناوی که پروازهای سه کشور سوئد، دانمارک و نروژ را پوشش می دهد از سال ۲۰۱۲ تاکنون با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند و برای خروج از بحران دست به اجرای طرح های مالی متعددی زده است.

اعتصاب کم سابقه خلبان ها که روزانه شش میلیون دلار زیان به همراه دارد بی شک ضربه ای جبران ناپذیر به برنامه های اصلاحی این شرکت هواپیمایی وارد خواهد کرد. منبع: عصر ایران برچسب ها: اعتصاب ، خلبانان ، اسکاندیناوی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعتصاب خلبانان اسکاندیناوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

شرکت انرژی آرامکوی عربستان یک قرارداد اسپانسری با فیفا تا ۲۰۲۷ امضا کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت انرژی آرامکوی عربستان یک قرارداد اسپانسری با فیفا تا 2027 امضا کرده است. شرکت آرامکو با این قرارداد جدید یک شریک جهانی بزرگ برای فیفا خواهد بود و حق حمایت مالی آن را برای جام جهانی 2026 و جام جهانی زنان 2027 خواهد داشت.
امین ناصر رئیس آرامکو در بیانیه‌ای اعلام کرد:«ما از طریق این قرارداد با فیفا  نسبت به توسعه فوتبال و استفاده از قدرت ورزش برای تاثیرگذاری در سرتاسر دنیا متعهد می‌شویم».

احتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیاعربستان همچنان نفت خود را از طریق دریای سرخ صادر می‌کند

وی اضافه کرد:«ارتباط فعلی ما با تیم فوتبال القادسیه عربستان و حمایت ما از تیم گلف زنان نشان می‌دهد این شراکت‌ها فرصت‌هایی برای تاثیرگذاری مثبت بر جامعه و ارتقای آن ایجاد می‌کند».
این قرارداد اسپانسری پس از آن امضا شد که عربستان حق میزبانی برای جام جهانی مردان در 2034 را به دست آورد.
ارزش مالی این قرارداد هنوز مشخص نیست اما احتمالاً این گران‌ترین حمایت مالی برای فیفا از نظر متوسط ارزش سالانه خواهد بود.
امین ناصر همچنین گفت آرامکو قصد دارد با فیفا جهت تشویق خلاقیت و شناسایی فرصت‌هایی برای استفاده از تخصص و فناوری‌های این شرکت در برگزاری رویدادهای فوتبالی در سراسر جهان همکاری کند.
انتهای پیام/49

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد