Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@23:15:15 GMT

۶۰ درصد از کارگران گیلانی سهام عدالت دریافت نکردند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۰۰۶۲

۶۰ درصد از کارگران گیلانی سهام عدالت دریافت نکردند

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان گیلان گفت: متاسفانه هنوز ۶۰ درصد از کارگران گیلانی سهام عدالت دریافت نکرده‌اند و مشخص نیست که چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حسن ایزدی صبح امروز به‌مناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگری در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) در رشت اظهار داشت: کارگران در طول چهل سال انقلاب هم در جبهه و هم در کارخانجات با نیروهای ضدانقلاب مبارزه کردند و هرگز از تلاش دست نکشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان گیلان نخستین و مهمترین دغدغه کارگران کشور را عدم امنیت شغلی دانست و عنوان کرد: وضعیت کنونی کارگران اصلا زیبنده نظام اسلامی نیست و نمایندگان وظیفه دارند که مشکلات این قشر را به گوش دولتمردان برسانند.

وی با اشاره به اینکه افزایش حقوق 40 درصدی کارگران متناسب با تورم جامعه نیست تصریح کرد: حداقل حقوق یک کارگر یک میلیون و 500 هزار تومان است در حالی‌که خط فقر توسط سازمان‌ها بالای 3 میلیون تومان تعیین شده است و این یعنی کارگران ما به سختی در حال گذران زندگی هستند.

تسویه کامل سود سهام عدالت همه مشمولان تا چند روز دیگرساماندهی سهام عدالت در دستورکار نمایندگانآخرین وضعیت آزادسازی سهام عدالت از زبان یک نماینده

ایزدی به مشکلات عدیده معیشتی کارگران اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات فراوان معیشتی که کارگران با آن روبه‌رو هستند اما متاسفانه 60 درصد آنان هنوز سهام عدالت دریافت نکرده‌اند و معلوم نیست که چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات استان گیلان افزود: در حالیکه 50 درصد از جمعیت استان گیلان را قشر کارگر تشکیل می‌دهند اما تنها یک بیمارستان به آنها اختصاص دارد که اصلاً جوابگوی کارگران نیست و از نوبخت و همه نمایندگان انتظار داریم که این مسئله را جدی‌تر دنبال کنند.

وی با گله‌مندی از واگذاری کارخانجات به افراد سودجو گفت: متاسفانه واگذاری‌های غیرقانونی باعث تاراج بیت‌المال، تعطیلی کارخانجات بزرگ و اخراج 30 هزار کارگر طی 10 سال گذشته در استان گیلان شده است واز نمایندگان و آیت‌الله فلاحتی می‌خواهم که این مسئله را به صورت جدی پیگیری کنند.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده

پیکر مطهر سرباز شهید حجت کاروان واجاری به تازگی تفحص و با آزمایش DNA شناسایی شد.

این شهید گیلانی دوران دفاع مقدس ٢٩ آذر ۱۳۶۶ در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر مطهرش به تازگی تفحص و پس از گذشت ٣۷ سالبه میهن اسلامی بازگردانده و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گفته محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد. 

سرهنگ محمد یعقوبی، رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده این شهید والامقام در روستای سیاهکش بخش چابکسر این شهرستان خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان