Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@20:23:27 GMT

توضیح هواپیمایی کشوری در مورد پرواز تهران-کاراکاس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۰۱۲۹

توضیح هواپیمایی کشوری در مورد پرواز تهران-کاراکاس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده در پاسخ به حواشی ایجاد شده پیرامون پرواز یکی از شرکتهای هواپیمایی داخلی به کاراکاس گفت: از ابتدا نیز خبری در ارتباط با برقراری پرواز برنامه‌ای میان تهران و کاراکاس منتشر نشده بود.

وی ادامه داد: پیشتر یک فروند ایرباس A۳۴۰-۶۰۰ هواپیمایی ماهان برای نخستین بار، یک پرواز مستقیم میان تهران و کاراکاس انجام داد، و البته این پرواز منظم و برنامه‌ای نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرواز حامل معاون وزیر خارجه و هیأتی از هواپیمایی ماهان بود تا برقراری پرواز منظم و برنامه‌ای میان ایران و ونزوئلا را امکان سنجی کنند.

جعفرزاده با اشاره به برداشت غلط برخی رسانه‌ها از خبر برقراری اولین پرواز مستقیم میان تهران و کاراکاس گفت: در خبر اعلام شده، اشاره‌ای به برقراری پرواز منظم نشده بود. تنها به این موضوع اشاره شده بود که رایزنی‌ها برای برقراری پرواز مستقیم ادامه دارد.

گفتنی است اخیراً یک مقام وزارت خارجه ونزوئلا وجود پرواز برنامه‌ای میان ایران و ونزوئلا را تکذیب کرد. این مساله این شائبه را به وجود آورد که خبر برقراری نخستین پرواز مستقیم میان ایران و ونزوئلا صحیح نبوده است. حال آنکه این مقام در سخنان خود، بر مذاکرات برای برقراری پرواز مستقیم منظم میان تهران و کاراکاس صحه گذاشته است.

کد خبر 4603224

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی کشوری شرکت هواپیمایی ماهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست