Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کیانی، هافبک تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از فضایی که این روزها در ورزشگاه‌های ایران ایجاد شده است، گفت: فوتبال به فحاشی و بی‌احترامی خلاصه شده و هیچ لذتی از این فوتبال نمی‌بریم. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

مهدی کیانی که امسال یکی از بازیکنان تأثیرگذار سپاهان بوده است در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی پرحاشیه پرسپولیس - سپاهان، شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر، فضای ملتهب ورزشگاه‌های ایران و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: آیا تساوی برابر پرسپولیس برای شما راضی‌کننده بود؟
با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم باید این بازی را می‌بردیم. هدف ما برد بود و مساوی نمی‌تواند برای ما راضی‌کننده باشد. ما تنها تیمی بودیم که در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس موقعیت ندادیم و حتی چند فرصت هم داشتیم که متأسفانه به هدر رفت. در بازی‌های بزرگ همیشه باید از کمترین فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید، در غیر این‌صورت به هدف‌تان نمی‌رسید. البته این را هم باید گفت که بازی برابر تیمی مثل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای هیچ تیمی آسان نیست.

تسنیم: چرا بازی اینقدر پُربرخورد و خشن بود؟
به‌هرحال این بازی حساسیت‌های خاص خودش را داشت و هر دو تیم دنبال برد بودند.

تسنیم: خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد ...
خب، پرسپولیس چند امتیاز با تیم‌های پایین‌تر از خودش فاصله دارد و طبیعی است که خیلی‌ها این تیم را شانس اول بدانند، اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تمامی تیم‌ها شانس دارند. ما هم تلاش می‌کنیم تا در سه بازی پایانی بهترین نتایج را بگیریم.

تسنیم: نظرت در مورد مشاجره بیرانوند و کی‌روش چیست؟
باور کنید وقتی در زمین مسابقه بودم، این صحنه را ندیدم و بعد از بازی فیلمش را دیدم. با دیدن این فیلم ناراحت شدم. معتقدم بازیکنان باید در زمین طوری رفتار کنند که حاشیه‌ای به وجود نیاید. بیرانوند گلر بزرگی است و همشهری من است. او باید در زمین مسابقه بزرگی کند. وقتی بازیکنان در زمین با یکدیگر درگیر می‌شوند طبیعتاً جو ورزشگاه هم به‌هم می‌ریزد.

تسنیم: فکر نمی‌کنی این اتفاقات، در بازی پرسپولیس و سپاهان که در جام حذفی برگزار خواهد شد، تاثیر خودش را به شکل بدتری نشان دهد؟
شاید این اتفاق رخ دهد. ریشه این اتفاقات برای همین بازی نیست و شما می‌بینید که از سال‌های گذشته چه مسائلی به وجود آمده است. متأسفانه چند سال پیش چشم آن سرباز مملکت نابینا شد و خیلی حاشیه‌های دیگر هم به وجود آمد. در همین بازی هم متأسفانه خیلی‌ها مصدوم شدند و یک نفر هم فوت کرد. واقعاً فوتبال به فحاشی و بی‌احترامی خلاصه شده است و دیگر هیچ لذتی از این فوتبال نمی‌بریم.

تسنیم: در مورد صحبت های سیاوش یزدانی چه صحبتی داری؟
سیاوش منظور خودش را بد رساند و امیدوارم کمیته انضباطی او را ببخشد. اگر هم قرار است جریمه‌ای در نظر گرفته شود باید دوطرفه باشد و کمتیه انضباطی باید همه چیز را ببیند.

تسنیم: به نظر می‌رسد قلعه‌نویی هم به شدت از شعارهای هواداران پرسپولیس ناراحت شده بود؟
قلعه‌نویی نیازی به تعریف من ندارد و معتقدم هر فردی که برای این فوتبال زحمت کشیده است باید احترامش حفظ شود. متأسفانه فضای خوبی را در استادیو‌م‌ها نمی‌بینیم و این تأسف‌آور است. هواداران پرسپولیس در دقیقه 24 هادی نوروزی را تشویق می‌کنند، حتی منصور پورحیدری را هم تشویق می‌کنند که دست این عزیزان از دنیا کوتاه است. آنها چند دقیقه بعد علیه قلعه‌نویی شعار می‌دهند و می‌گویند مافیا! ما نمی‌دانیم که در این فوتبال باید بخندیم یا گریه کنیم. خیلی چیزها به‌هم ریخته و درست هم نمی‌شود. شما می‌بینید که در اروپا فرهنگ فوتبال چگونه است، ولی متأسفانه در ایران دنبال چیزهایی هستیم که خنده‌دار است.  در ورزشگاه‌ها همه هواداران، مربیانف بازیکنان و ... از فوتبال لذت می‌برند اما در ایران این‌طور نیست.

قلعه‌نویی: وقتی فحاشی کردند به سینه‌ام زدم و گفتم خیلی ممنون!/ سپاهان و پدیده معادلات آقایان را به هم زدند

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مجید جلالی رییس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال گفت: لیگ امسال فراز و نشیب زیاد داشت و دلیل آن وقفه‌ها بود. برخی بازی‌ها از نظر کیفی خوب است، اما این کیفیت در تمام تیم‌ها نیست و شما برای اولین بار است که می‌بینید فاصله تیم اول جدول با تیم هفتم و هشتم بیست امتیاز است و نشان می‌دهد تیم‌ها فاصله دارند. شما از تیم سوم که رد می‌شوید فاصله را حس می‌کنید. تیم‌ها بین سه تا چهار سطح است. این می‌تواند به دلیل بضاعت مالی آن‌ها باشد. چند تیم می‌توانند بازیکنان با کیفیت بگیرند و بقیه باید با دارایی خود بسازند.

وی در ادامه افزود: اگر دقت کنید وقتی پارسال آقای خمز آمد چقدر تبلیغ شد. یا مورایس. این‌ها مربیان خوبی هستند، ولی اینکه در لیگ ما موفق نمی‌شوند دلیلش این است که مربیان خوب خودمان هم نمی‌توانند روی یک ریتم جلو بروند. مربیان خوبی می‌آیند و یک دوره موفق هستند و بعد مثل بقیه می‌شوند. این به حوزه مربیگری ربطی ندارد. این وسط موضوعات دیگری هست که باید ردیابی کرد.

جلالی گفت: الان درباره قهرمانی حرف زدن مشکل است. یک لغزش و یک اشتباه می‌تواند قهرمان را تعیین کند. فعلا نمی‌توان پیش بینی کرد که چه می‌شود.

عضو ارشد فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم امید اظهار داشت: ما تمام تیم‌های خود گزینه هایم را آماده کردیم و منتظر جلسه هیات رئیسه هستیم که شاید ظرف هفت، هشت روز آینده برگزار شود.

درباره یحیی گل محمدی که گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید بود گفت: درباره ایشان هم باید جلسه هیات رئیسه برگزار شود. ایشان جزو گزینه‌ها قرار دارد. درباره موضوع حضور احتمالی آقای گل محمدی در تراکتور هم باید گفت خب هر مربی‌ای در این سطح پیشنهاداتی دارد و ما نباید انتظار داشته باشیم معطل ما شود. ما یک صحبت مثبت داشتیم و همه چیز به جلسه هیات رئیسه برمی گردد.

جلالی در پاسخ به این سوال که برنامه هایش به عنوان رییس بخش توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران تا چه اندازه پیشرفت داشته است گفت: ما یک برنامه بلند مدت داریم که پیشرفت کرده و تا آخر خرداد ارائه می‌کنیم و تا پایان شهریور مصوب می‌کنیم. یک سری طرح برای لیگ‌های آینده داریم که هنوز وارد مرحله اجرا نشده است.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان نیز اظهار داشت: این در حیطه کاری من نیست. از اول هم قرار شد تیم بزرگسالان فعلا از حیطه بخش ما خارج باشد.

جلالی که از گذشته با محمد مایلی کهن اتباط خوبی داشته است درباره این اظهار نظر وی که گفته است جلالی دیگر با شاه هم فالوده نمی‌خورد گفت: اتفاقا زنگ زدم و با ایشان تلفنی صحبت کردم. گفتم حاجی بیا یک فالوده با هم بخوریم.

وی درباره این موضوع که آیا قصد ندارد میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی میانجیگری کند گفت: من قبلا این کار را کرده بودم؛ البته در سال‌های قبل و بین افراد دیگر و خیلی بازخورد خوبی نداشت و سعی می‌کنم ورود نکنم وگرنه دوست دارم این کار بشود منتها اگر فایده‌ای داشته باشد.

کد خبر 847246 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران محمد مایلی‌ کهن یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد