Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شیروان گفت: جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان فرشتگان زمینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ حجت الاسلام حسین کوثری ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر شیروان اظهار داشت: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خدا است و اگر از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچگاه اسیر هوای نفس نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: فرهنگ انسان ساز نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش آموزان با مراجع تقلید از مهم ترین برنامه هایی است که تلاش می کنیم تا به بهترین شکل به دانش آموزان دختر آموزش دهیم.

 

امام جمعه شیروان، انس با نماز و ترویج مسائل دینی در بین دانش آموزان را یک ضرورت دانست و افزود: والدین و معلمان باید به تناسب رشد علمی، رشد مسائل مذهبی را نیز پیگیری کنند تا مسائل پرورشی دانش آموزان هماهنگ و هم راستا با آموزش رشد یابد.

 

اجرای سرود٬ نمایش٬ بیان فضایل اقامه نماز و خواندن دو رکعت نماز شکر به امامت امام جمعه شهرستان بخشی از برنامه های این جشن بود.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قم عربستان کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان نمایشگاه کتاب استان بوشهر بیانیه گام دوم انقلاب جشن تکلیف شیروان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرشته‌های روی زمین در این مراسم که در فضایی روح‌بخش و بانشاط برگزار شد؛ آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند.

در این مراسم احکام و تکالیف شرعی به دانش آموزان یادآوری و تعلیم داده شد.

هدف از برگزاری این مراسم تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر نوجوانان با مسائل، احکام و آموزه‌های دینی در فضایی شاد و خاطره انگیز بود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم