Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- روابط عمومي فدراسيون فوتبال در خصوص اظهارات سرمربي سابق تيم ملي توضيحاتي ارائه کرد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، در پي تداوم رفتار غيرحرفه اي کارلوس کي روش در بيان اظهارات متعدد و به دور از واقعيت،توضيحات ذيل ارائه مي شود؛ فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران در 8 سال گذشته حمايت قاطع خود را از تيم ملي فوتبال کشورمان در ابعاد و سطوح مختلف انجام داده که اين مهم مورد تاييد آحاد مردم و جامعه فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اين اساس،حقوق و پاداش سرمربي سابق و کادر فني در طول 8 سال همکاري پرداخت شده و در صورت لزوم مستندات مربوطه قابل ارائه به مراجع ذيربط در فدراسيون بين المللي فوتبال و پيشگاه افکار عمومي است.
در اين ميان، تنها و تنها مبلغ قرارداد مربوط به جام ملت هاي آسيا باقي مانده که عدم پرداخت آن ناشي از محدوديت هاي مالي و تحريم هاي بانکي بوده است. با اين وجود، فدراسيون فوتبال بلافاصله پس از پايان جام ملت هاي آسيا روند مربوط به پرداخت تنها بدهي باقيمانده را آغاز کرد که خوشبختانه با همراهي کنفدراسيون فوتبال آسيا و سفارت محترم جمهوري اسلامي ايران در مالزي پرداخت آن در روزهاي آتي انجام خواهد شد.
فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران تصريح مي کند کارلوس کي روش که باب شکايت عليه اين فدراسيون را گشود مي تواند ادعاهاي خود را همچنان از اين طريق پيگيري کند و روشن است که ارسال ايميل به پست الکترونيکي شخصي افراد در برخي رسانه ها و ارسال پيام به شماره همراه مديران فدراسيون، رويکردي غيرحرفه اي و قابل پيگيري است و ايميل روابط بين الملل فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران تنها و تنها محل مربوط به تبادل نظرات طرفين است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال کي روش جام ملت هاي آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قرقیزستان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید تا قاطعانه به مرحله نیمه نهایی برسد.

صفحه رسمی توییتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی تصویری از تیم ملی فوتسال ایران منتشر کرد و نوشت: «ایران به روند حضور خود در نیمه‌نهایی‌های جام ملت‌های آسیا ادامه داد».

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، فوتسال ایران را «ثابت‌قدم» خواند.

 

منبع:خبرورزشی 

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟