Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در بخش فرح آباد شهرستان ساری، بلافاصله ماموران انتظامی بخش فرح آباد به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این حادثه که بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست، راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، گفت: رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه‌یافتگی و نشانه‌ی فرهنگ بالای ملی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه، تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله‌ی بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است، پایبندی، قانون مداری، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه‌های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد.
انتهای پیام/آ   سانحه رانندگی مرگبار در ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، در حادثه واژگونی اتوبوس در محور اتوبان زنجان به تاکستان بعد از پل دولت آباد، ۲۳ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

بنابر اعلام اورژانس، ۲۱ نفر از مصدومان به مراکز درمانی جهت مداوا منتقل شدند.

دو نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس در محل حادثه درمان شدند.

اورژانس کشور برای کمک به مصدومان حادثه، ۷ دستگاه آمبولانس اعزام کرد که زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه، یک دقیقه بعد از اعلام به اورژانس بود.

کد خبر 6091829 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد