Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورهای مسافرتی قزوین با قبح‌زدایی در تبلیغات زنان را ابزار تبلیغی خود قرار داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ مدتی است که روند تبلیغات تورهای مسافرتی در سایت‌های اینترنتی و کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام افزایش یافته است و در فضای عدم نظارت بر روند عملکردهای این تورها و آژانس‌های مسافرتی شاهد رواج بی بند و باری و ترویج و تبلیغ بی اخلاقی در روند تبلیغات آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در سایه عدم نظارت و بی توجهی نهادهای نظارتی استان قزوین شاهدیم که تورهای تبلیغاتی قزوین با استفاده ابزاری از زنان و انتشار پوسترهای تبلیغاتی غیرفرهنگی که با فرهنگ و پیشینه مذهبی و اسلامی شهر مینودری قزوین همخوانی ندارد، درحال جذب مخاطب برای آژانس‌‌های مسافرتی خود هستند.

متاسفانه مجری‌های تورهای گردشگری رسمی و غیررسمی تحت عنوان برگزاری تور، تبلیغ اماکن توریستی، تبلیغ اماکن تاریخی در قزوین و شهرهای دیگر از دختران قزوینی در مراکز تاریخی و ابنیه فرهنگی بهره می‌برند و این فضا درحالی گسترش است که هیچ نهاد نظارتی این تبلیغات غیرفرهنگی و غیردینی را رصد نمی‌کند و نظارتی وجود ندارد.

امید می‌رود نهادهای نظارتی قزوین به موضوع تبلیغات ضددینی این تورهای مسافرتی ورود کند تا مانع گسترش این نوع تبلیغات در شهر مذهبی قزوین شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند