Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی انتصاب بهزاد شیری را به عنوان مدیر عامل پست بانک ایران تایید کرد. درحکم وزیر ارتباطات برای مدیر عامل پست ایران آمده است؛

با توجه به تصمیم متخذه در جلسه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده پست بانک ایران، نامه شماره ۶۰/۲۶ مورخ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ وزارت امور اقتصادی و دارائی، اساسنامه آن بانک، ماده ۳۱ قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و صورتجلسه شماره ۱۱۴۸ مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ هیات مدیره مبنی بر انتخاب جنابعالی به‌ عنوان "مدیرعامل پست‌بانک‌ایران" را تایید می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضروری است در جهت تحقق برنامه‌های دولت دوازدهم تقدیمی به مجلس شورای اسلامی و قانون برنامه ششم توسعه کشور و رعایت اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، علاوه بر پیشبرد امور جاری و اجرایی وظایف مصرح، با اتخاذ رویکرد استراتژیک، اهم انتظارات به شرح پیوست را برآورده نمایید.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

عناوین انتظارات:
۱) ایجاد تحول در پست بانک ایران برای نقش‌آفرینی به عنوان بانک توسعه ای – تخصصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات

۲) توسعه کارکردهای بانک توسعه ای – تخصصی در اقتصاد بخش ارتباطات‌ و‌ فناوری اطلاعات و کمک به رشد اقتصادی بخش با سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات به فعالیت های استراتژیک و نوآور با مدیریت ریسک به‌ویژه درحوزه فناوری اطلاعات، ارائه خدمات حقوقی و اقتصادی و کمک به تأمین مالی بخش و تسهیل در مبادلات مالی

۳) اصلاح نظام مدیریت پست بانک ایران با اجرای اصول حاکمیت شرکتی، رعایت شاخص‌های مهم امور بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نهادینه‌ کردن شایسته سالاری و ارزیابی عملکرد، شفافیت، بهبود فرهنگ سازمانی و ارتقای سطح بانکداری الکترونیکی

۴) توسعه خرده بانکداری در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته به منظور خدمت رسانی در روستاها و مناطق محروم و کمک به اشتغال زایی و رونق کسب‌ و‌ کارهای خرد و متوسط

۵) به کارگیری هرچه بیشتر جوانان، زنان و کارکنان از اقوام و مذاهب در سطوح مدیریتی و کارشناسی و رعایت حریم خصوصی برپایه رعایت «منشور حقوق شهروندی»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد

تین نیوز  

وزیر حمل ونقل جمهوری کوبا با وزیر راه و شهرسازی کشورمان در تهران دیدار و پیرامون توسعه همکاری ها در زمینه حمل ونقل دریایی، هوایی و ریلی گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دیدار ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا و هیات همراه با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه در ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری این نشست اظهار کرد: امروز فرصتی شد که با وزیر حمل و نقل کوبا جلسه خوبی برگزار شود که موضوعات اصلی مورد توافق طرفین در دو بخش دریایی و هوایی مورد مذاکره قرار گرفت.

وی افزود: طرف کوبایی در حوزه حمل و نقل ریلی با شرکت واگن پارس قراردادی در زمینه خرید قطعات و تعمیرات واگن های این کشور منعقد کرده است.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به درخواست های وزیر حمل و نقل کوبا در حوزه حمل و نقل دریایی گفت: طرف کوبایی برای صادرات محصولات و جابه جایی بارهای خود درخواست استفاده از ظرفیت بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را داشت که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیت بنادر کشورمان بازدید داشته باشند.

بذرپاش افزود: در این جلسه مقرر شد، پیوند خواهر خواندگی میان دو بندر مهم کشورهای ایران و کوبا منعقد شود تا فعالین اقتصادی و شرکت های حمل و نقل دریایی کوبا بتوانند از تسهیلات بندری کشورمان بهره مند شوند.

وی با اشاره به درخواست های همتای کوبایی برای استفاده از ظرفیت مهندسی ایران در حوزه تعمیرات هواپیما گفت: در این زمینه مقرر شد، نیازمندی های ایشان در این زمینه از طریق سفارت کوبا در تهران به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در اوایل خردادماه به میزبانی هوانا گفت: مجموعه توافقات صورت گرفته در این دیدار مقدمات اتخاذ تصمیمات اصلی در جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور است که وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران مسئولیت آن را بر عهده دارد.

بذرپاش در این نشست، ظرفیت حمل و نقل دریایی دو کشور از طریق دریا و اقیانوس را مهم و فرصت بسیار مطلوبی در زمینه جابه جایی کالاهای کوبایی به مقاصد شمالی از طریق بنادر ایران بر شمرد.

وی با اشاره به ظرفیت صدور خدمات فنی و مهندسی شرکت های ایرانی در زمینه ساخت و توسعه مسکن، زیرساخت جاده ای و ریلی گفت: مقرر شد، با توجه به اینکه مجموعه اقدامات زیربنایی در وزارتخانه دیگری در کوبا پیگیری می شوند، شرکت های ایرانی از طریق سفارتخانه ها به وزارتخانه مطبوع در کوبا معرفی و دعوت به همکاری شوند.

وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: کشور کوبا در اذهان مردم ایران نماد مقاومت در برابر امپریالیسم و قابل احترام است و کمک به آن امری ضروری است.

ادواردو رودریگز داویلا وزیر حمل و نقل جمهوری کوبا نیز هدف از این دیدار را پیگیری توافقات و تفاهمات انجام شده میان دو کشور در گذشته و برنامه ریزی برای پروژه های جدید عنوان کرد و گفت: در راستای توافقات صورت گرفته در این دیدار با روحیه بالا توافقات انجام شده پیگیری می شوند تا به بهترین شکل ممکن اجرایی شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی