Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@18:50:32 GMT

مهم‌ترین مدرک برای مهاجرت به کانادا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۱۲۰۷

مهم‌ترین مدرک برای مهاجرت به کانادا

فرقی ندارد هدف شما از مهاجرت به کانادا چیست، «ویزای کانادا» مهم‌ترین مدرکی است که باید پیش از سفر به کانادا برای دریافت آن اقدام کنید. در همین راستا «آژانس هواپیمایی ستاره ونک» با سال‌ها تجربه و داشتن سوابق درخشان در امر دریافت ویزای کانادا، ازمهم‌ترین نکاتی که می‌تواند احتمال دریافت ویزای کانادا را بسیار بالا ببرد، می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارک مهم برای ویزای کانادا

از آنجا که کانادا در ایران سفارت ندارد، آژانس هواپیمایی ستاره ونک به متقاضیان ویزای کانادا پیشنهاد می‌کند که از خدمات «درخواست آنلاین ویزای کانادا» استفاده کنند. با این روش هزینه‌های دریافت ویزای کانادا کاهش پیدا می‌کند، فرصت بیشتری برای ارسال مدارک دارید، جدیدترین روش مورد تایید سفارت کانادا است و می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ویزای کانادای ستاره ونک نیز بهره‌مند شوید. برخی از مهم‌ترین مدارکی که در سامانه آنلاین ویزای کانادا باید آپلود شود به شرح زیر می‌باشد.

فرم درخواست ویزا اسکن صفحات پاسپورت‌هایی که داشته‌اید اسکن صفحات پاسپورت فعلی‌تان عکس (مطابق با اندازه، حجم و شرایط سایت) تکمیل فرم مشخصات اعضای خانواده (حتی اگر با شما به سفر نمی‎آیند) تکمیل فرم مشخصات فردی ترجمه اسناد و مدارک مالی گواهی و سابقه بیمه سند ازدواج (در صورت وجود) سند مالکیت (در صورت وجود) دعوت‌نامه (در صورت وجود)

آژانس ستاره ونک که سال‌هاست به متقاضیان ویزای کانادا مشاوره و خدمات می‌دهد، توصیه می‌کند با توجه به ویزایی که برای آن درخواست می‌دهید، آمادگی ارسال مدارک دیگری که در این لیست نیامده را نیز داشته باشید. ضمنا اگر اطلاعات دقیقی از لیست مدارک مورد نیاز، شیوه آماده‌سازی مدارک ویزای کانادا، روش ارسال و چگونگی پر کردن فرم‌ها ندارید، آژانس ستاره ونک در این زمینه نیز می‌تواند همراه‌تان باشد.

پرداخت هزینه ویزای کانادا

پس از تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مدارک، برای دریافت ویزای کانادا باید به‌صورت آنلاین مبلغی پرداخت شود تا درخواست ویزا کانادا به جریان بیافتد. آژانس ستاره ونک با تجربه‌ی بسیار در امر دریافت ویزای کانادا، توصیه می‌کند پرداخت هزینه ویزای کانادا را با دقت بسیار انجام دهید. چرا که در صورت عدم وصول هزینه ویزا توسط سفارت کانادا، پرونده درخواست ویزای کانادا به جریان نمی‎افتد. در نتیجه انتخاب آژانس گردشگری با سابقه، مشاوران دلسوز و آگاه، برای مهاجرت به کانادا بسیار اهمیت دارد. در صورتی که مسترکارت ندارید و یا نمی‌دانید پرداخت هزینه ویزای کانادا خود را به چه کسی بسپارید، مشاوران ویزای کانادا ستاره ونک برای گفتگو و ارائه خدمات در این زمینه در کنارتان خواهند بود.

ترجمه مدارک ویزای کانادا

برای دریافت ویزای کانادا لازم است که برخی از مدارک‌تان را ترجمه کنید وجهت ترجمه  مدارک، ارائه مهر مترجم رسمی کافی است. آژانس ستاره ونک نکات بسیار مهمی را برای ترجمه انواع مدارک به متقاضیان مهاجرت به کانادا گوشزد می‌کند. مثلا برای ترجمه شناسنامه، مترجم باید عبارات مشخصی را در اسناد ثبت کند و یا اینکه اسناد مالکیت المثنی نیز قابل ترجمه هستند.

ویزای کانادا با دعوت‎نامه

نکته مهم دیگری که مشاوران ویزای کانادا و مهاجرت به کانادا در آژانس ستاره ونک به آن تاکید دارند، درست نوشتن دعوت‌نامه‌ها و آگاهی از قوانین مربوط به آن است. دعوت‌نامه‌ها باید شفاف، خلاصه و حاوی عبارات مهمی باشند که برای سفارت کانادا مهم است. لازم است که دعوت‌نامه‌ها را به زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه دهید و در آن حسن نیت دعوت‌کننده و متقاضی، مشخص باشد. برای دریافت ویزای کانادا از طریق دعوت‌نامه، لازم است که فرد دعوت کننده اطلاعاتی از قبیل محل سکونت، تماس، وضعیت اقامت، عنوان شغلی و... را به روشنی بیان کند. آژانس ستاره ونک پیشنهاد می‌کند که حتما قبل از ارسال دعوت‌نامه‌ها برای سفارت کانادا، با مشاوران ویزای کانادا گفتگو کنید و مطمئن شوید متن دعوت‌نامه شما می‌تواند شانس گرفتن ویزای کانادا را بالاتر ببرد. چرا که اگر دعوت‌نامه شما ساختار مناسبی نداشته باشد نه‌تنها کمکی نمی‌کند بلکه ممکن است مانع دریافت ویزای کانادا باشد.

با مشاوران ستاره ونک گفتگو کنید

دریافت ویزای کانادا و به دنبال آن سفر به کانادا می‌تواند سرنوشت‌سازترین موقعیت زندگی‌تان باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود که برای این موقعیت حساس خطر نکنید و از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های افرادی که سال‌ها در این زمینه فعالیت کرده‌اند کمک بگیرید. آژانس ستاره ونک که از سال 1362 فعالیت‌هایش را آغاز کرده است و در طی سال‌های متمادی موفق به کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های گوناگونی شده است می‌تواند راهنما و کمک مناسبی برای دریافت ویزای کانادا باشد. این آژانس گردشگری سال‌هاست که با داشتن یک تیم بسیار قوی، متشکل از مشاوران خبره و کارآزموده، فعالیت می‌کند و به تمام قوانین، اصول و قواعدی که متقاضیان دریافت ویزای کانادا باید از آن مطلع باشند، آگاهی دارد. لازم به ذکر است که ستاره ونک برای تسهیل امور و کمک به متقاضیان ویزای کانادا، این مشاوره‌ها را به‌صورت رایگان ارائه می‌کند تا افراد کمتری دچار اشتباه در فرآیند درخواست و دریافت ویزای کانادا شوند.

 اطلاعات تماس و آدرس ستاره ونک

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ویزای کانادا ستاره ونک می‌توانید با شماره تلفن‌های 42309-021 و

0000 8888 -021  تماس بگیرید و با تیم مشاوران خبره ستاره ونک که در تمامی مراحل دریافت ویزای کانادا کنارتان خواهند بود، گفتگو کنید. ضمنا آدرس آژانس ستاره ونک «میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳» می‌باشد که می‌توانید برای دریافت خدمات، به‌صورت حضوری نیز به دفتر این آژانس گردشگری مراجعه بفرمایید.

در پایان به یاد داشته باشید که دریافت ویزا کانادا نیازمند دانش، دقت، حوصله و اطلاعاتی است که مشاوران ویزای کانادا در آژانس‌ ستاره ونک آن ‌را طی سال‌ها کار و تجربه کسب کرده‌اند. در نتیجه بهره بردن از این گنجینه‌ی باارزش می‌تواند شانس دریافت ویزای کانادا را افزایش دهد و شما را به موفقیت نزدیک و نزدیک‌تر کند.

متای توضیحات: دریافت ویزای کانادا با آژانس ستاره ونک مهم ترین گام برای مهاجرت به کانادا است درباره مشاوره تخصصی رایگان انواع ویزای کانادا، نکات مهم ویزای کانادا برای مهاجرت، نکات مهم ترجمه مدارک ویزای کانادا، نکات مهم دعوت نامه کانادا برای مهاجران کانادا و خدمات آژانس با سابقه ستاره ونک در این مطلب بخوانید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویزای کانادا آژانس هواپیمایی محمد بن زاید مذاکرات آستانه مصطفی قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟

اگر علاقه مند به زبان هستید و می خواهید در این زمینه فعالیت کنید یکی از راه های آن تدریس زبان می باشد. برای تدریس زبان به صورت حرفه ای و اصولی در آموزشگاه های مختلف باید با تکنیک های تدریس زبان آشنا باشید.

برای این منظور باید در دوره تی تی سی یا همان دوره تربیت مدرس زبان شرکت کنید و با دریافت مدرک آن به تدریس زبان بپردازید.

معمولا این دوره به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند که دارای هزینه متفاوتی می باشند و دوره های آنلاین معمولا هزینه کمتری را خواهند داشت. رنج قیمتی این دوره ها در حالت آنلاین برای کلاس گروهی مبلغی حدود ۳ میلیون تا ۵ میلیون بسته به آموزشگاهی که در آن می خواهید دوره شرکت نمایید متغیر است.

چه سطحی از زبان برای شرکت در دوره تی تی سی نیاز است؟

برای شرکت در این دوه ابتدا باید تعیین سطح شوید و حداقل سطح مورد نیاز برای شرکت در دوره تی تی سی سطح متوسط می باشد اما باید به خوبی به این سطح زبان مسلط باشید.

اگر سطح مناسب را نداشته باشید می توانید در دوره های جنرال زبان شرکت کنید و با رسیدن به سطح مورد نظر در این دوره شرکت کنید.

دوره آنلاین یا حضوری تی تی سی؟

دوره تی تی سی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. شاید این سوال برای تان پیش آمده باشد که کدام دوره بهتر است؟ جواب این سوال بستگی به شرایط شما دارد.

اگر قادر به شرکت در دوره حضوری هستید می توانید در این دوره شرکت کنید اما اگر امکان شرکت در دوره حضوری را ندارید دوره آنلاین را انتخاب کنید.

در دوره آنلاین شما برای تدریس در هر دو حالت حضوری و آنلاین آماده خواهید شد و با ابزارهای تدریس آنلاین و پلتفرم های تدریس آنلاین نیز آشنا می شوید و این دوره از لحاظ سطح برگزاری هم سطح دوره حضوری می باشد در نتیجه دوره آنلاین شما را همانند دوره حضوری به خوبی برای تدریس آماده خواهد کرد.

مدارک لازم برای شرکت در دوره TTC

برای شرکت در دوره TTC باید ابتدا از یک سطح زبانی حداقلی برخوردار باشید. معمولا افراد از سطح متوسطه به بالا می توانند در این دوره شرکت نمایند.

نکته دیگر تسلط و درک شما از زبان انگلیسی و مطالب می باشد تا بتوانید آن ها را به خوبی تدریس نمایید. در نتیجه ممکن است شما در برخی از مهارت ها سطح خوبی داشته باشید اما در برخی دیگر خیر در نتیجه باید بتوانید تمامی سطوح را به میزان مناسب ارتقا دهید و زبان انگلیسی را براساس قواعدی که دارد به خوبی درک نمایید.

از این رو داشتن مدرک دانشگاهی ضروری نمی باشد اما داشتن یک مدرک زبان چه دانشگاهی و چه از موسسات می تواند نشان دهنده میزان تسلط شما بر روی زبان انگلیسی باشد.

نحوه برگزاری کلاس های TTC

دوره TTC به صورت کاربردی و عملی برگزار می شود. بخشی از کلاس به آموزش مسائل تئوری پرداخته خواهد شد و در بخش دیگر شما باید آموزه های خود را به صورت عملی و به عنوان یک معلم اجرا نمایید. اینکار به شما کمک می کند تا بتوانید در طول دوره با نحوه تدریس و روش های مختلف برای آموزش مهارت های مختلف زبانی آشنا شوید و اشکلات خود را رفع نمایید.

دوره TTC اگر دارای بخش عملی یا دمو نباشد، دوره مناسبی برای شرکت نمی باشد. در نتیجه شما در طول دوره به ارائه چندین دمو برای مهارت های مختلف خواهید پرداخت و خود را محک خواهید زد و استاد دوره با بررسی عملکرد شما به شما کمک خواهد کرد تا روند خود را بهبود ببخشید.

مدت زمان دوره TTC چقدر است؟

معمولا دوره TTC در مدت ۲ ماه بستگی به نحوه برگزاری، برگزار می شود. دوره TTC موسسه دهخدا به صورت گروهی در ۱۸ جلسه و به صورت خصوصی در ۷ جلسه برگزار خواهد شد.

مدرک پایان دوره TTC

مطمئنا در پایان دوره TTC به شما مدرکی اعطا خواهد شد و موسسات از افراد برتر دعوت به همکاری خواهند و یا اینکه می توانید با این مدرک به موسسات دیگر مراجعه کنید و با دادن مصاحبه شروع به تدریس زبان انگلیسی نمایید.

مدارک ارائه شده توسط موسسه زبان دهخدا مورد تایید وزارت آموزش و پرورش بوده و همچنین این موسسه همواره از افراد برتر دوره برای همکاری استفاده می کند.

هزینه دوره تی تی سی در موسسه زبان دهخدا

برای شرکت در دوره تی تی سی موسسه زبان دهخدا برای کلاس های آنلاین گروهی هزینه هر ترم ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده و برای کلاس های آنلاین خصوصی جلسه ای ۶۳۰ هزار تومان است. برای کلاس حضوری باید به این هزینه ها ۱۰ درصد اضافه شود.

آیا مدرک دوره تی تی سی بین المللی است؟

دوره تی تی سی که در موسسات مختلف برگزار می شود برای تدریس در هر موسسه ای در ایران معمولا مناسب است اگر بتوانید توانایی های خود را به خوبی اثبات نمایید.

اما برای دریافت مدرک بین المللی تدریس باید در دوره های CELTA و DELTA شرکت کنید که برای این کار باید دارای سابقه تدریس باشید. از این رو برای شروع فعالیت ابتدا باید مدرک تی تی سی را دریافت کنید و سپس به کسب تجربه تدریس در آموزشگاه ها بپردازید و بعد از چند سال می توانید برای کسب مدرک بین المللی اقدام نمایید.

کد خبر 749072

دیگر خبرها

  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده