Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران با انتشار مطلبی در توئیتر گفت: بخش اول اطلاعات باغاتی که در سال های گذشته بر اساس مصوبه برج باغ پروانه ساخت و ساز دریافت کرده اند، برای مشاهده عموم منتشر شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، بهاره آروین در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که بخش اول اطلاعات باغاتی که در سال های گذشته بر اساس مصوبه برج باغ پروانه ساخت و ساز دریافت کرده اند، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این اطلاعات شامل مساحت زمین، میزان تراکم صادره، تعداد طبقات و مساحت زیربنای ساخته شده در باغات مابین سال های 92 تا 96 است.
خاطرنشان می شود این اطلاعات بر روی سامانه شفافیت شهرداری تهران به آدرس http://shafaf.tehran.ir/ منتشر شده است.
به گزارش ایرنا اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در آغاز فعالیت خود در این شورای، مصوبه برج باغها را لغو و مصوبه خانه باغ را جایگزین کردند.
تهرام/7244//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برج باغها خانه باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر جرم‌انگاری ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: افراد در شکل تخلف و بدون مجوز ساخت‌وساز یا خلاف مجوز صادر شده، مبادرت به ساخت‌وساز می‌کنند، در این راستا لازم است تمام موارد ساخت‌وساز غیرمجاز، عملیات ساختمانی بدون اخذ پروانه یا برخلاف مفاد پروانه انجام شود تا روزبه روز شاهد افزایش اقدامات خلاف قانون نباشیم.

وی افزود: ضرورت چنین اقدامی در کنار سایر اقدامات غیرکیفری با توجه به مضرات و خطرات سنگین ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتکاب تخلفات و سایر جرایم نیز تأثیر بسزایی دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ساختمان‌های ناایمن تهدیدی برای سرمایه شهروندان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را تعطیل نکند و در این راستا از فناوری‌های نوین استفاده شود.

ایزدیار اضافه کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز جرم کیفری محسوب می‌شود، زیرا تهدید آشکاری برای محیط شهری و سلامت جامعه است.

کد خبر 748214

دیگر خبرها

  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد