Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@19:51:01 GMT

رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس در فروردین امسال

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۱۴۰۰

رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس در فروردین امسال

شاخص بورس در پایان فروردین به میزان ۲۵۷۱۶ واحد، برابر با ۱۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ارزش معاملات بورس اوراق بهادار طی ۱۶ روز کاری فروردین ماه امسال در مقایسه معادل ۲۱ درصد کاهش یافت و از ۲۰۱۶۴۰ میلیارد ریال به ۱۵۹۹۰۹ میلیارد ریال رسید. حجم سهام معامله شده در این مدت نیز از ۵۵۳۲۲ میلیون سهم به ۶۴۴۷۰ میلیون سهم معادل ۱۷ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که در فروردین ماه گذشته دفعات معاملات سهام برابر با ۳ درصد در مقایسه با پایان اسفند ۹۷ افزایش یافت و از ۳۹۳۶۰۸۹ هزار دفعه به ۴۰۶۸۸۱۸ هزار دفعه بالغ گردید.

این گزارش میافزاید: شاخص بورس هم در پایان فروردین به میزان ۲۵۷۱۶ واحد برابر با ۱۴ درصد افزایش یافت و از ۱۷۸۶۵۹ واحد به ۲۰۴۳۷۵ واحد رسید.

ارزش بازار هم در این مدت به میزان ۴۰۳۱۰۷۹ میلیارد ریال برابر با ۱۰۶ درصد افزایش یافت و از ۳۷۹۹۸۸۰ میلیارد ریال به ۷۸۳۰۹۵۹ میلیارد ریال رسید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بورس دلار معاملات بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین

رئیس کل بانک مرکزی از ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین امسال خبر داد و گفت: این به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی در جلسه هیئت دولت اعلام کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به 24 درصد کاهش یافته بود، در فروردین به 23 درصد رسیده است. 

او تأکید کرد: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته 33 درصد بود، تا 16 فروردین امسال به 16 درصد کاهش یافته است. 

فرزین البته این را هم گفت که در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود 200 میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۱۲۰۷ هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید