Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه کار و تلاش زمینه ساز تحقق رونق تولید در چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: باید با تمام توان در مسیر تحقق شعار سالجاری حرکت کرد.

وی تصریح کرد: رونق تولید زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی در جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استادان دانشگاه در مسیر تحقق شعار سال جاری وظیفه بسیار ارزشمندی دارند که این وظیفه در سایه ارائه مشاوره، برنامه و پیشنهاد محقق می‌شود.

رونق تولید زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی در جامعه می‌شود

وی بیان کرد: دولتمردان باید از نظرات کارشناسان و محققان دانشگاه در مسیر رونق تولید بهره گیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه صادرات زمینه ساز توسعه کارخانجات می‌شود، بیان کرد: صادرات برخی کالاها ممنوع شده است که این مهم بسیاری از کارخانه‌ها را چالش جدی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: ارتقای بخش تولید موجب ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وحدت و همدلی زمینه ساز حل مشکلات امروز کشور است.

کد خبر 4603642

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند