Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورنمنت بین‌المللی ورزش دانشگاهی در دانشگاه ارومیه برگزار شد و تیم‌ها و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بین‌المللی ورزش دانشگاهی به میزبانی دانشگاه ارومیه به پایان رسید و نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های بدمینتون، فوتسال، والیبال و تنیس روی میز معرفی شدند.

این رقابت‌ها با حضور ۲۲۰ دانشجوی ورزشکار در قالب تیم‌هایی از دانشگاه‌های کشورهای ایران، عراق، ترکیه، لبنان و اقلیم کردستان عراق در ۴ رشته فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

پایان رقابتهای بدمینتون با قهرمانی دانشگاه ارومیه

مسابقات بدمینتون تورنمنت بین‌المللی دانشگاه ارومیه با قهرمانی بدمینتون بازان دانشگاه ارومیه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات رشته بدمینتون با حضور ۳۰ ورزشکار دانشجو از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در قالب ۶ تیم در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

در پایان این رقابتها در بخش تیمی تیم دانشگاه ارومیه بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان و «آتاتورک» ارزروم هر ۲ از کشور ترکیه به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم رقابت‌های بدمینتون قرار گرفتند.

در بخش انفرادی حمید روبین بدمینتون باز ارومیه ای با غلبه بر حریفان در این رقابت‌ها بر سکوی نخست جای گرفت، مهیار میرزایی از دانشگاه تبریز دوم شد و سجاد ارجمندی و ادریس هاکان به ترتیب از دانشگاه ارومیه و دانشگاه یوزاینجی ییل وان ترکیه به مقام سوم مشترک رسیدند.

در بخش رقابت‌های ۲ نفره حمید روبین و علیرضا هادی قزوینی از دانشگاه ارومیه اول شدند، مهیار میرزایی و وحید صادقی از دانشگاه تبریز به مقام دوم رسیدند و ادریس هاکان و فورکان کوچوک اوغلی از دانشگاه «یوزاینجی ییل» وان ترکیه به مقام سوم رسیدند.

تیم تنیس روی میز دانشگاه ارومیه قهرمان شد

رقابتهای تنیس روی میز تورنمنت بین‌المللی دانشگاه ارومیه با قهرمانی تیم دانشگاه ارومیه به پایان رسید.

رقابت‌های تنیس روی میز تورنمنت بین‌المللی دانشگاه با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لنبان، ترکیه و استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی با حضور ۳۵ دانشجو در قالب ۶ تیم برگزار شد.

در بخش تیمی تیم میزبان دانشگاه ارومیه در جایگاه نخست ایستاد، تیم دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم دانشگاه «آتاتورک ارزروم» ترکیه به مقام سوم رسید.

در بخش انفرادی احسان دهقان از دانشگاه تبریز و دانیال سلامی هر دو از دانشگاه تبریز به مقام اول و دوم رسیدند و پیمان نوروزی از دانشگاه ارومیه سوم شد.

دانشگاه ارومیه به مقام قهرمانی فوتسال رسید

رقابتهای فوتسال تورنمنت بین‌المللی دانشگاه ارومیه با قهرمانی دانشگاه ارومیه به پایان رسید.

رقابت‌های فوتسال با حضور دانشجویان پسر از کشورهای عراق، لبنان، ترکیه و استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به صورت دوره‌ای برگزار شد که در پایان تیم دانشگاه ارومیه در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد و تیم‌های آتاتورک ارزروم و صلاح الدین عراق به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این پیکارها را کسب کردند.

پایان رقابتهای والیبال با قهرمانی تیم دانشگاه غیرانتفاعی آذرآبادگان ارومیه

مسابقات والیبال تورنمنت بین‌المللی دانشگاه ارومیه با قهرمانی تیم دانشگاه غیرانتفاعی آذرآبادگان ارومیه به پایان رسید.

در مسابقات والیبال که با شرکت ۶ تیم دانشگاه ارومیه، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، غیرانتفاعی آذرآبادگان ارومیه، دانشگاه وان ترکیه، صلاح الدین اربیل عراق و اتاتورک ارزروم ترکیه برگزار شدکه با قهرمانی تیم دانشگاه غیرانتفاعی آذرآبادگان ارومیه به پایان رسید.

در دیدار نهایی دانشگاه غیرانتفاعی آذرآبادگان ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ تیم دانشگاه علوم پزشکی ارومیه شکست داد و به مقام قهرمانی رسید و دانشگاه علوم پزشکی دوم شد.

در دیدار رده بندی دو تیم دانشگاه ارومیه و صلاح الدین اربیل عراق مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم دانشگاه ارومیه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و به مقام سوم رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات عصر امروز (سه‌شنبه) در سالن ورزشی طوبی دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان