Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن مرادی ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: بسیج سازندگی با سه هدف غنی سازی اوقات فراغت، کمک به دولت در بحث خدمت رسانی به مناطق محروم و ایجاد اشتغال با توجه به رویکرد نظام طی چند سال اخیر وارد عمل شده است.

وی با اشاره به بازدید از طرح‌های اشتغال زای سپاه در این هفته با حضور مسئولان، گفت: طی سال گذشته ۲۲۰ میلیون تومان اعتبار ویژه ایجاد اشتغال به ۲۳ نفر از بسیجیان اعطا شده که در این راستا ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه این طرح‌ها در عرصه‌های پرورش دام و طیور، زنبور عسل، صنایع دستی، گیاهان دارویی و غیره بوده است، گفت: در این راستا ۶ دوره آموزشی با حضور ۳۰۰ نفر برگزار شده است.

وی با اشاره به ۹۵۰ نفر روز فعالیت جهادی طی سال گذشته توسط گروه‌های جهادی شهرستان نهاوند گفت: در شرایط جوی ناپایدار اخیر که موجب بروز سیل شد ۷۵۰ نفر از بسیجیان در شهرستان نهاوند فعالیت داشتند و ۳ گروه جهادی به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

مرادی با اشاره به برخی فعالیت‌ها و اقدامات حمایتی همچون تهیه ۱۹ مورد جهیزیه، ۱۷۴ مورد سبد کالا با ارزش ۲۶۹ میلیون تومان و ۱۲۰ مورد لوازم التحریر با اعتبار ۴۸ میلیون تومان، گفت: در شهرستان نهاوند تا کنون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک ویژه سیل زدگان در ۱۲ مرحله جمع آوری شده است.

وی گفت: شهرستان نهاوند مسئولیت ساخت ۵۰ واحد مسکونی را در روستای چگنی عهده دار شده و در طرح دیگر نیز مسئولیت تأمین ۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی را به عهده گرفته است.

فرمانده سپاه نهاوند در ادامه با اشاره به اجرای ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی در هفته عقیدتی سیاسی، گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مربیان عقیدتی و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته است.

کد خبر 4603263

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند همدان حسن مرادی سپاه انصارالحسین همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان

سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بنیه فرهنگی و عقیدتی در جامعه گفت: باید ماموریت فرهنگی و عقیدتی سپاه در چارچوب برنامه‌های تدوین شده به نحو شایسته ایی انجام شود.

وی افزود: راه اندازی سازمان‌ها و تشکل‌های عقیدتی سیاسی و فرهنگی و تقویت آنها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج