Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:43:48 GMT

۷۰ درصد خدمات شهرداری همدان قابلیت برون سپاری دارد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۰۲۳۷۸

۷۰ درصد خدمات شهرداری همدان قابلیت برون سپاری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بادامی نژاد ظهر دوشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت روز شورا برگزار شد؛ با بیان اینکه در راستای الکترونیکی کردن فرایندهای شهرداری از ابتدای دوره پنجم این مورد تاکید بود، گفت: بخش‌هایی از خدمات شهرداری همدان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: ۷۰ درصد خدماتی که شهرداری همدان انجام می‌دهد قابلیت برون سپاری دارد اما باید زیرساخت‌های الکترونیکی ایجاد شود چرا که این زیرساخت‌ها ضعیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته ۷ میلیارد تومان برای حوزه فناوری پیش‌بینی شد و امسال نیز ۶.۵ میلیارد تومان برای خرید سرور پشتیبان لحاظ شده تا فرایند الکترونیکی کردن کارها صورت گیرد، گفت: فرایندهای شهرداری یکپارچه خواهد شد تا در ارائه خدمات به مردم امور الکترونیکی اولویت شود و حتی پروانه ساختمان نیز به صورت الکترونیکی صادر شود که مقدمات این کار فراهم شده است.

الکترونیکی کردن فرایندهای شهرداری یک پروژه عمرانی نیست که نقشه آن و روند اجرا قابل مشاهده باشد بادامی نجات با بیان اینکه الکترونیکی کردن فرایندهای شهرداری یک پروژه عمرانی نیست که نقشه آن و روند اجرا قابل مشاهده باشد، گفت: با بهبود روش‌ها می‌توان رفته رفته به اهداف تعیین شده دست یافت که موضوع به صورت جدی در دست پیگیری است و تا پایان سال ۹۸ بخشی از خدمات شهرداری همدان در دفاتر پیشخوان یا دفاتری که شهرداری ایجاد خواهد کرد ارائه خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر همدان به اجرای طرح شهاب اشاره کرد و آن را شفافیت شورا و شهرداری ابزار بهره وری خواند و گفت: این طرح در شورای شهر همدان مصوب شده و در هیئت تطبیق در دست بررسی است که بعد از تصویب شهرداری موظف به شفاف‌سازی تمام امور است.

بادامی نجات با بیان اینکه بر اساس این طرح شهرداری باید قراردادهای بیش از ۲۵۰ میلیون تومان را به مردم گزارش دهد و خریدهای شهرداری نیز شفاف خواهد شد، گفت: شفاف سازی مدارک تحصیلی شهرداری نیز مد نظر است.

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: در ادامه اجرای طرح میزان پرداخت حقوق و مزایا پرسنل شفاف خواهد شد.

وی به شفافیت انجام شده در مطلع کردن مردم از مصوبات شورای شهر و کمیسیون‌ها اشاره کرد و گفت: اقدامات به طوری جدی در دست انجام است.

کد خبر 4603720

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند. 

او با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز رویکردی برای کاهش تنش آبی تابستانی در استان است، تصریح کرد: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده‌ی استان در بخش خانگی است.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت