Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از روش‌های به روز؛ نوین و موثر و پرکاربرد تبلیغات استفاده از رپورتاژ آگهی است یک روش بازاریابی نوین که در برند سازی موثر و موفق عمل کرده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو یکی از روش‌های به روز؛ نوین و موثر و پرکاربرد تبلیغات استفاده از رپورتاژ آگهی است یک روش بازاریابی نوین که در برند سازی موثر و موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رپورتاژ آگهی در اینترنت برای سئو سایت‌ها حائز اهمیت است و یکی از موثرترین و موفق‌ترین روش‌های تبلیغات نامحسوس و در عین حال گیرا است که برای معرفی کسب و کار و سئو سایت نیز مفید می‌باشد و همواره شاهد استقبال بالایی از رپورتاژ آگهی به دلیل بازدهی بالای آن هستیم.  

رپورتاژ آگهی چیست
رپورتاژ آگهی در معنی نوعی آگهی تبلیغاتی است که در قالب خبر پخش می‌شود و به طور غیر مستقیم مزایا و خدمات برند و یا محصول را اطلاع می‌دهد. در رپورتاژ آگهی به شیوه‌ای کاملا زیر پوستی و پنهان افراد ترغیب می‌شوند که برای دستیابی به مزایای محصول و خدمتی که به صورت رپورتاژ تبلیغ شده، آن را تهیه نموده و از آن استفاده نمایند. رپورتاژ آگهی یک آگهی تبلیغاتی است که به شیوه‌ای نوین و کارشناسانه آگاهی می‌دهد یک قالب سازماندهی شده که برای بازاریابی و تبلیغ و انتقال پیام برند و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. رسانه‌ها و افراد مشهور بیشترین نقش را می‌توانند در رپورتاژ آگهی داشته باشند، زیرا افراد با اعتماد به رسانه و فرد مشهور؛ بیشتر مطالبی که بیان می‌کند و یا عرضه می‌دارد؛ قبول می‌کنند. در این شیوه تبلیغات؛ مزایا و خدمات محصول و یا برند شما به شکل تصاویر متن و یا فیلم و ویس به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسد.
تبلیغات در گوگل
گوگل یکی از پر طرفدارترین و محبوب‌ترین مرورگر‌هایی است که هر روزه تعداد زیادی بازدید کننده میلیونی دارد و طبیعتا تبلیغ در آن بازدهی بالا و تضمین شده خواهد داشت. گوگل بستر وسیع و مناسبی برای تبلیغات است هم از لحاظ تعداد بازدید کننده و هم به این دلیل که اغلب افراد در جامعه‌ی امروزی به دنبال بیشتر سوالات و دریافت خدمات به گوگل مراجعه می‌کنند تبلیغات در گوگل جز برترین تبلیغات در دنیای وب است. بازدهی بالا و سریع تبلیغات در گوگل باعث شده این شیوه تبلیغات محبوبیت ویژه‌ای پیدا کند، صدر نتایج گوگل رویا و برنامه‌ای است که هر کسب وکاری برای رسیدن به آن برنامه ریزی مدونی می‌کند. لینک‌های قوی از سایت‌های قدرتمند که نتیجه‌ی مستقیم رپورتاژ آگهی است نقش موثر و ویژه‌ای در دریافت رتبه سایت و قرارگیری آن در صدر نتایج جستجوی گوگل دارد رپورتاژ آگهی‌ها به شکل عناوین خبری در سایت‌های خبری درج و عنوان می‌شود برای شرح بیشتر یا اطلاعات کامل به لینک فلان مراجعه نمایید. به دلیل اعتمادی که بازدید کننده به سایت‌های خبری دارند به بخش هدفی که توسط رپورتاژآگهی برنامه ریزی شده هدایت می‌شوند.  

مزایای رپورتاژآگهی برای کسب و کار‌ها
نوعی تبلیغات محتوایی زود بازده که به صورت‌های مختلف در رسانه‌های اینترنتی، روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی جهت تماشای گروه هدف به نمایش در می‌آید تبلیغ محتوایی یا رپورتاژ می‌گویند. با توجه به موفقیت رپورتاژ آگهی در برند سازی و شیوه‌ی تبلیغاتش یک شیوه تبلیغاتی موثر و کارا محسوب می‌شود؛ که می‌تواند سکوی پرش کسب و کار‌ها چه برای برند سازی و چه به صورت ارتقا وضعیت فروش باشد هر کسب و کاری که می‌خواهد رشد زود هنگام و سریع را تجربه کند می‌تواند با رپورتاژ آگهی به این مهم دست یابد. تبلیغات توسط یک فرد مورد اعتماد و یا رسانه جمعی به نوعی به اعتبار کسب و کار می‌افزاید. بازی در تجارت بازی بقا صرفا نیست بلکه رقابت بر سر دوام و ماندگاری است که بهترین شیوه برای دستیابی به هر هدفی که در کسب و کار دنبال می‌شود استفاده از رپورتاژ آگهی است. کسب و کاری که می‌خواهد در جامعه مطرح باشد و سرمایه گذاری که انجام داده زود به ثمر برسد باید به شیوه‌ای عمل کند که بهتر دیده شود و در کنار دیده شدن به خوبی معرفی شود؛ رپورتاژ آگهی بهترین شیوه‌ی در ذهن ماندن و معرفی یک کسب و کار و برند و خدمات و محصولات آن است.  
کسب و کار اینترنتی
کسب و کار اینترنتی؛ نوعی تجارت در دنیای وب است تجارت هر آنچه در دنیای واقعی نیز به فروش می‌رسد و یا حتی امکان فروش مستقیم آن در دنیای واقعی نمی‌باشد کسب و کار اینترنتی می‌گویند. هر فرد و شرکت و سازمانی می‌تواند محصولات و خدمات خود را به شکلی برنامه ریزی شده به دنیای اینترنت آورده و عرضه کند به دلیل مزایای زیاد که کسب کار‌های اینترنتی دارد و رونق استفاده از اینترنت تقریبا هر کسب و کار و شرکتی که در این دنیای عظیم پر بازدید قدم نگذارد یا محکوم به فنا و یا محکوم به رکود است. کسب و کار اینترنتی نوعی سرمایه گذاری و فروش کالا و خدمات در دنیای اینترنت است و این بازار پر رقابت؛ قابلیت‌های بی نظیری دارد. در دنیای اینترنت تبلیغات حرف اول را می‌زند، ولی آپشن‌های متعدد آن می‌تواند خیلی زود منجر به صعود یک کسب و کار نوپا شود امری که در دنیای واقعی با صرف روز‌ها و سال‌های زیادی ممکن است صورت پذیرد؛ در دنیای وب در مدت کوتاهی ممکن شده است.
موفقیت کسب و کار با رپورتاژ آگهی
زمانی که بحث از رپورتاژ به میان می‌آید تنها منظور عناوین جذاب نیست موفقیت کسب و کار‌ها با رپورتاژ آگهی در گرو رعایت اصول استاندارد گوگل است. گوگل آپشن‌های مختلفی برای تبلیغات از نظر محتوا و ساختار دارد و لازمه موفقیت در عرصه اینترنت و قرارگیری در صدر نتایج جستجوی گوگل رعایت همین قوانین و اصول است در این موارد سایت‌ها از لحاظ محتوا، برنامه نویسی، ساختار و همسانی تبلیغ با عرضه (خدمات و کالا) مورد ارزیابی گوگل قرار می‌گیرند.
چگونه رپورتاژ آگهی خرید کنیم؟
برای خرید رپورتاژ آگهی روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن روش‌ها خرید مستقیم از سایت مورد نظر شما میباشد که اینکار هزینه بیشتری برای شما که یک عدد رپورتاژ میخواهید دارد که بهترین روش خرید رپورتاژ آگهی ارزان خرید از آژانس‌های تبلیغاتی میباشد که ما به شما تیم تبلیغاتی تسمینو را پیشنهاد میدهیم که با سابقه کاری حرفه‌ای خود در این زمینه و با قیمت‌های بسیار بسیار ویژه میتواند رپورتاژ آگهی شما را در برترین رسانه‌ها منتشر نماید و با مشاوره‌های حرفه‌ای در این زمینه شما را به رسیدن به افزایش فروش و سئوی وبسایت کمک کند.
مزیت‌های خرید رپورتاژ تسمینو چیست؟
شما با خرید نمودن از وبسایت تسمینو میتوانید مشاوره‌هایی برای تاثیر گذاری بیشتر رپورتاژ آگهی در وبسایتتان دریافت نمایید و همچنین از مزیت‌های مهم تسمینو نسبت به خرید مستقیم رپورتاژ آگهی و یا نسبت به دیگر آژانس‌های تبلیغاتی قیمت‌های کاملا رقابتی تسمینو میباشد که میتواند با تخفیف‌های ویژه رپورتاژ آگهی شما را در برترین خبرگزاری‌های ایران منتشر نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی کسب و کار اینترنتی تبلیغات در گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌اِن‌اِن، گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت 20 کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه "فناوری برای آپارتاید ممنوع" No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر 30 کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، 20 نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، "نظاره گر غیرشرکت کننده" بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را "اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال" خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

سازمان دهندگان این اعتراض در عین حال می‌گویند که برخی از کارگران اخراج شده هیچ اختلالی در داخل دفاتر گوگل ایجاد نکرده‌اند.

"گروه فناوری برای آپارتاید ممنوع" در این بیانیه اعلام کرد که گوگل عصبانی شده است چرا که مدیران این شرکت از قدرتی که کارکنان در تحصن‌های تاریخی سه‌شنبه گذشته نشان دادند و همچنین از واکنش نادرست خود خجالت می‌کشند.

این بیانیه افزود: اکنون، این شرکت به هر کارمندی که از نظر فیزیکی در مجاورت تظاهرات بوده از جمله کسانی که اصلاً در این کمپین شرکت نداشته‌اند، ضربه می‌زند.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: قتل عام غیرنظامیان در غزه شکاف عمیقی در افکار عمومی آمریکا ایجاد کرده است و اعتراضات گسترده علیه حمایت دولت ایالات متحده... از اسرائیل در سراسر دانشگاه‌ها و شرکت‌های این کشور در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

اعتراض کارکنان گوگل به قرارداد رایانش ابری این شرکت با دولت اسرائیل بیش از شش ماه پس از حمله 7 اکتبر حماس شکل گرفت و این در حالی است که حملات اسرائیل به غزه اکنون بیش از 34 هزار کشته برجای گذاشته است که بیش از 70 درصد از کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • حواشی دنیای فوتبال
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ارزش گوگل اوج گرفت؛ غول تکنولوژی از ۲ تریلیون دلار گذر کرد
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد